در نشست مشترک با نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل نوسازی و آموزش و پرورش استان کرمان مشکلات پروژه های نیمه تمام و فضاهای آموزشی شهر کرمان بررسی شد.

به گزارش اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در نشست مشترک مدیران کل نوسازی و آموزش و پرورش استان کرمان با محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی مشکلات پروژه های نیمه تمام و همچنین فضاهای آموزشی شهر کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در مورد پروژه های فعال سطح شهر کرمان اظهار کرد: ۷ پروژه مدرسه‌سازی در شهر کرمان فعال است که با اتمام این پروژه‌ها ۹۱ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش می‌شود و امیدواریم این کلاس‌ها تا مهر سال ۹۸ آماده بهره‌برداری باشند .

 وی با اعلام اینکه مدرسه ۲۳ کلاسه توحید یکی از بزرگترین پروژه های مدرسه سازی استان کرمان است، بیان کرد: این پروژه پیشرفت ۵۲ درصدی داشته و از پروژه های نیمه تمام شهر کرمان محسوب می‌شود که در سال جاری با تزریق اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال فعال شده و در حال ساخت است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان تصریح کرد: با اتمام و بهره برداری از پروژه های مسکن مهر شهرک مطهری، مسکن مهر حاجی آباد و مسکن مهر محمد آباد که همه در حاشیه شهر کرمان هستند، ۴۲ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بخش مهمی از کمبود آموزش و پرورش را در این مناطق جبران خواهد کرد.