به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان کرمان با حضور سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس و مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی، کلنگ احداث دو مدرسه خیرساز مرحوم مهندس بهنام برخورداری و مرحومه عصمت ابراهیمیان در آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان به زمین زده شد.
سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: حضور خیرین در عرصه مدرسه سازی توفیقی است که نصیب این عزیزان می شود و نوسازی مدارس نیز سعی می کند تا پول خیر به بهترین شکل ممکن هزینه شود و فضایی با کیفیت ساخته شده و به نظرات و خواسته های خیر نیز توجه ویژه می شود.
وی با بیان اینکه این دو مدرسه جمعاً با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با مشارکت تمام خیری در شهر کرمان ساخته خواهد شد، افزود: مدرسه های ساخته شده ۱۲ کلاسه می باشد که به زودی با ساخت این دو مدرسه ۲۴ کلاس درس با زیربنای آموزشی ۲۶۰۰ متر مربع تحویل آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در ابتدای  این مراسم لازمه توسعه یافتگی کشور را توجه ویژه به آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: ما باید تلاش کنیم در بحث مدرسه پویا با نشاط و سرزنده به اهداف خود برسیم.
وی با بیان اینکه در مدارس خیرساز نشاط و شادابی دو چندان خواهد بود، بیان داشت: خیران مدرسه‌ساز با عشق و علاقه در این راه خیرخواهانه قدم نهاده اند.
اسکندری نسب گفت: در شهر کرمان در نواحی یک و دو از نظر فضای آموزشی با مشکل جدی مواجه هستیم و خیرین مدرسه‌ساز باید در این امر آموزش و پرورش را یاری کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان توجه به نیروی انسانی کارآمد در مدارس و تجهیزات مناسب را برای رضایتمندی خانواده‌ها لازم و ضروری دانست و بر این امر تأکید کرد.