مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در دیدار با مدیرکل دارایی استان کرمان ضمن قدردانی از همکاری های دو جانبه حضور عاملین ذیحسابی را کمک کننده و هشدار دهند و راهنما عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان «سید محمد واعظی نژاد» مدیرکل نوسازی مدارس استان با حضور در دفتر کار دکتر شیخ اسدی مدیرکل دارایی استان از همکاری و حمایت های آن اداره کل قدردانی نمود و ادامه همکاری ها را در راستای خدمت به جامعه بزرگ دانش آموزان و فرهنگیان خواستار شد.

مهندس واعظی نژاد ضمن اشاره به بروز اشتباهات ناخواسته و اتفاقی هشدار ها و راهنمایی های نیروهای اداره کل امور دارایی و مالیاتی را کمک کننده خواند و تصریح کرد: برای اینکه ماموریت ها و سیاست های سازمانی در مسیر اصولی خود حرکت کند، عاملین ذیحساب می توانند کمک کنند و حتی از انحرافات ناخواسته و سهوی نیز پیشگیری و جلوگیری می شود.

واعظی نژاد اداره کل دارایی را یک یک دستگاه راهنما و کمک کننده دانست و بیام داشت: با توجه به اهمیت کار حوزه مالی و اجرای ضوابط و مقرارت بر اساس قوانین و بخشنامه های اجرایی ضروری است فردی متخصص و کاربلد در حوزه مالی راهنمایی و کمک لازم را به دستگاه مربوطه انجام دهد.

دکتر شیخ اسدی مدیرکل دارایی استان کرمان به این نکته اشاره کرد که خدمت به مردم و شهر اگر خدایی باشد، هیچ گزندی به مدیران و‌مسئولان نمی رسد چون خالصانه به نیت خدمت و کمک به مردم صورت می گیرد.

دکتر شیخ اسدی اداره کل دارایی به عنوان یک دستگاه نظارتی ضمن اینکه با دستگاههای دیگر دوستی ها و برداری دارد و در قالب این دوستی و‌ مودت فارغ از بحث ضوابط و مقرارت توانسته امورات مالی را به بهترین شکل ممکن در دستگاههای استان به جلو ببرد.

مدیرکل دارایی استان کرمان در خصوص حضور عاملین ذیحسابی در دستگاههای استان گفت: ذیحسابان ما در دستگاه های دولتی ماموریت سازمانی دارند و متعلق به آن سازمان هستند و بایستی با تمام‌ وجود خدمت کنند که تا کنون به همین گونه بوده و این مسیر خدمت ادامه خواهد داشت.

دکتر شیخ اسدی تصریح کرد: دامنه مسایل مالی بسیار گسترده و حساس است و بایستی همکاری ها بیش از پیش صورت بگیرد و بحث های مشارکتی و تبادل نظر برای انجام بهتر امور در دستور کار قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به همکاری با دستگاههای دیگر در چهارچوب ضوابط و قوانین تصریح کرد: حتی عملکرد دستگاههای نظارتی مثل اداره کل دارایی نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد و بررسی می شود.