مهندس واعظی نژاد مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان به همراه دکتر حمزه نماینده مردم شریف پنج شهرستان جنوبی از مدارس فرسوده و پروژه های در دست اجرا نوسازی مدارس در شهرستان های رودبار، منوجان ، فاریاب و قلعه گنج بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات را ارزیابی و بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ” مهندس واعظی نژاد” مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان به همراه دکتر حمزه نماینده مردم شریف پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار منوجان،روسای آموزش و پرورش، معین های اقتصادی منطقه و جمعی از مسئولان شهرستان از مدارس فرسوده و پروژه های در دست اجرا نوسازی مدارس بازدید نمودند.

در این سفر دو روزه مدیرکل نوسازی مدار ساستان کرمان به شهرستان های کم برخوردار جنوب استان کرمان از مدارس فرسوده و تخریبی بازدید به عمل آمدو کلنگ احداث پروژه مدرسه سازی دبیرستان شهید رجایی بجگان منوجان در ابتدای سفر به زمین زده شد.

دکتر حمزه نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مدارس بخش آسمینون شهرستان منوئجان با اشاره به اینکه مدارس فرسوده و تخریبی زیادی در این بخش قرار دارد، تصریح کرد: این مدارس از وسایل گرمایشی و سرمایشی و تجهیزات آموزشی بی بهره اند و باتوجه به تفاهم نامه بین شرکت گهر زمین معین اقتصادی منطقه و اداره کل نوسازی مدارس استان، معین اقتصادی منوجان تقبل کرده ، که بازسازی و تعمیرات تعدادی از مدارس را بر عهده بگیرد و تهیه تجهیزات و آموزشی و وسایل سرمایشی و گرمایشی بر عهده اداره کل نوسازی مدارس استان می باشد.

در ادامه سفر مهندس واعظی نژاد مدیرکل نوسازی به شهرستان های جنوبی استان ایشان ازسالن ورزشی شهدای نودژ شهرستان منوجان بازدید کرد و طی این بازدید مقرر شد دکتر حمزه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس واعظی نژاد با سردار پوریانی مدیر عامل شرکت گهر زمین و همچنین دکتر رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور جهت پیگیری تعمیر و تجهیز این سالن ورزشی دیدار و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

مدارس تخریبی دکتر شریعتی لاریان، شهید عزیزی نورآباد، شهدا قلعه، بنت الهدی ماه کنگان و حافظ دهنوشهرستان منوجان نیز بازدید شدند و مقرر شد عملیات احداث ساختمان های جدید این مدارس ظرف دوماه آینده شروع گردد.

مهندس واعظی نژاد از پروژه مدرسه در حال ساخت شهید راشد خاکساری روستای حسین آباد شهرستان منوجان نیز بازدید نمود و ضمن ابراز رضایت از پیشرفت عملیات ساخت و ساز اظهار داشت: این مدرسه ظرف دوماه آینده تکمیل و کلیه وسایل سرمایشی، گرمایشی ، تجهیزات آموزشی و آسفالت حیاط مدرسه توسط اداره کل نوسازی استان تامین و انجام خواهد شد.

در ادامه سفر از روند پروژه های نیمه تمام در شهرستان رودبار و شهر زهکلوت بازدید به عمل آمد و مقرر شد تمامی پروژه های نیمه تمام در رودبار جنوب فعال شده و تکمیل شوند.

جلسه جمع بندی پایان بخش این بازدیدها با حضور دکتر حمزه نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی و مهندس واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان،فرمانداران و روسای آموزش و پروش شهرستان های رودبار، منوجان، فاریاب و قلعه گنج برگزار شد و اتمام پروژه های نیمه تمام ،تجهیز مدارس این شهرستان به سیستم های سرمایشی و تجهیز وسایل کمک آموزشی از مصوبات این جلسه بود.