رئیس سازمان نوسازی مدارس با بیان اینکه ۳۰ درصد مدارس کشور غیراستاندارد و غیرایمن است، گفت: ۱۴ هزار کلاس درس در سال تحصیلی جدید تحویل داده می‌شود.

به گزارش اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان مهرالله رخشانی‌مهر در آئین بزرگداشت مقام معلم در کرمان که با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان، مهندس واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت که به‌صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: مدارس خشتی و گلی در کشور با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه در مهرماه سال ۹۷ بیش از هزار کلاس درس خشتی و گلی در استان‌های سیستان و کرمان وجود داشت افزود: امروز تمام این کلاس‌ها برچیده شده است.رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تاکید بر اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار گرفته است گفت: امروز هیچ پروژه نیمه‌تمام بلاتکلیفی که از منابع مالی اجرایی شده بود، نداریم.

وی با عنوان اینکه هنوز ۳۰ درصد مدارس کشور غیراستاندارد و غیرایمن هستند افزود: ۱۴ هزار کلاس درس با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تحویل داده می‌شود.