در جلسه دیدار مسئولین واحدهای اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان با مهندس واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس از دو کارمند نمونه این اداره کل معرفی شده از سوی سازمان نوسازی مدارس با اهدا لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان صبح امروز جلسه مسئولین واحدهای اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان با “سید محمد واعظی نژاد” مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در سالن کنفرانس سالن اجتماعات این اداره کل با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد،؛

سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در این جلسه از عملکرد مطلوب واحد های این اداره کل در پیشبرد اهداف و سیاست های سازمان نوسازی مدارس کشور تقدیر و تجلیل به عمل آمد و ایشان تعامل و همدلی بین واحدها را عامل موفقیت در امور محوله دانست.

مهندس واعظی نژاد،اجرای طرح جمع آوری بخاری های نفتی ،اجرای طرح استاندارد سازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی، اجرای طرح حذف مدارس خشت و گلی، صدور مجوز تایید استحکام برای مدارس و مراکز غیر دولتی، ساماندهی سرویس های بهداشتی مدارس، تکمیل پروژه های نیمه تمام ، افتتاح و بهره برداری از پروژه های جدید را از جمله فعالیتها و اقدامات اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در سال ۹۸ و ۹۹ عنوان کرد.

در این جلسه از مهندس روح الله اسماعیلی از نیروهای حوزه نظارت و مهندس علی علی فرسنگی از نیروهای حوزه دفتر فنی به عنوان کارمند نمونه معرفی شده از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

همچنین مهندس مهدیه حمزه پور مسئول پژوهش و آموزش اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان به دلیل زحمات و تلاش‌های صادقانه و مخلصانه در انجام امور آموزشی و پژوهشی و برگزاری دوره‌های آموزشی پژوهشی ویژه همکاران این اداره کل از سوی معاونت پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان خبر داد: جناب آقای حمید رضا مشایخی مسئول محترم حراست این اداره کل به عنوان یکی از مسئولین نمونه و فعال حراست ادارات کل نوسازی مدارس سراسر کشور از سوی سازمان نوسازی مدارس مورد تجلیل واقع شد.

در ادامه این جلسه سید محمد واعظی نژاد ازمسئولین واحدهای اداری و پشتیبانی اداره کل نوسازی تقدیر وتشکر نمود و در همین راستا و به منظور اجرای سیاست ها و ماموریت های سازمان نوسازی مدارس کشور از همکارانی که در اجرای طرح حذف مدارس خشت و گلی، بازسازی و بهسازی مدارس آسیب دیده در سیل دی ماه ۹۸ و ابتدای فروردین ۹۹ و استاندارد سازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی عملکرد مطلوبی داشتند، از سوی سازمان نوسازی و شخص دکتر رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.