Notifications
Clear all

مراحل عضویت در سامانه مزایده الکترونیکی دولت ( ستاد)  


nosazi
(@nosazi)
عضو Admin
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 7
Topic starter  
مراحل عضویت در سامانه مزایده های الکترونیکی دولت( ستاد )
بدینوسیله به اطلاع کلیه مزایده گران (اشخاص حقیقی و حقوقی) می رساند، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مزایده های خود را در بستر الکترونیکی (اینترنتی) برگزار مینماید. لذا لازم است مزایده گران محترم مراحل عضویت در سامانه مزایده های الکترونیکی دولت ( ستاد) را طی نموده و آموزشهای مرتبط را در این خصوص دریافت نمایند . ثبت نام مزایده گران به دو صورت حضوری و غیر حضوری (اینترنتی) قابل انجام خواهد بود:
1.        ثبت نام حضوری: تهیه مدارک مورد نیاز و مراجعه به دفتر ثبت نام به آدرس :تهران ، بلوار کشاورز، خیابان شهید نادری، نبش خیابان حجت دوست، ساختمان وزارت صنعت معدن تجارت، طبقه همکف
2.        ثبت نام غیر حضوری: مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس setadiran.ir تکمیل فرم ثبت نام در سایت و سپس ارائه (ارسال) مدارک مورد نیاز به دفتر ثبت نام.ضمنا تمامی مستندات مورد نیاز جهت ثبت نام در قسمت بسته های آموزشی سایت موجود می باشد.
نکات قابل توجه:
1.        کلیه مزایده گران محترم با توجه به اهمیت حفظ امنیت در معاملات الکترونیکی می بایست گواهی امضای الکترونیکی دریافت نمایند.
2.        لیست مدارک مورد نیاز به تفکیک مزایده گران حقیقی و حقوقی پیوست این اطلاعیه می باشد.
3.        پس از انجام ثبت نام، تاریخ برگزاری دوره های آموزشی به مزایده گران عضو اعلام خواهد شد.
4.        مزایده گران محترم در صورت وجود هرگونه سوال و یا ابهام  با شماره 41934-021 تماس برقرار نمایند.
5.   دریافت گواهی امضاء الکترونیکی به صورت اجباری می باشد.جهت دریافت توکن و گواهی امضاء الکترونیکی مربوطه می توانید با شماره  41934-021 تماس حاصل فرمائید. مزایده گران استانها می توانند به سایت setadiran.ir مراجعه و لیست مراکز صدور گواهی امضاء الکترونیکی را دریافت نمایند.
مدارک مورد نیاز مزایده گران(حقیقی)
1.        فرم تکمیل شده درخواست ثبت نام مزایده گران(فقط برای ثبت نام حضوری)- رویت فرم ثبت نام
2.        اصل و کپی کارت شناسائی ملی و شناسنامه فرد مسئول
3.     یک  قطعه عکس 3X4  از فرد مسئول(جدید، تمام رخ ، ساده)
 
مدارک مورد نیاز مزایده گران(حقوقی)
1.        فرم تکمیل شده درخواست ثبت نام مزایده گران(فقط برای ثبت نام حضوری)- رویت فرم ثبت نام
2.        اصل و کپی کارت شناسائی ملی و شناسنامه فرد مسئول
3.     یک قطعه عکس 3X4 از فرد مسئول(جدید، تمام رخ ، ساده)
4.        اصل و کپی گواهی اخذ کد اقتصادی
5.        اصل و کپی اساسنامه ، روزنامه رسمی ثبت شرکت با آخرین تغییرات
6.        اصل و کپی گواهی ثبت شرکت
7.        نامه معرفی نماینده تام الاختیار( فرد مسئول ) مزایده گر توسط کلیه صاحبان امضاء (در صورت تعدد صاحبان امضاء)لازم است طبق نمونه ارائه شده در سامانه در سربرگ شرکت و با امضا صاحبان امضاو مهر شرکت تهیه گردد. ضمنا همان فرد مسئول باید نسبت به دریافت گواهی امضای الکترونیکی افراد مستقل اقدام نماید. رویت فرم نمونه
 مستندات مرتبط با ابلاغیه
قانون اصلاح قانون مالیات های مستقیم
آیین نامه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت
فرایند آموزش کاربران سامانه
فرم معرفی کاربران سامانه
حسابهای مورد بهره برداری در سامانه
فرمت نامه مجوز برداشت اینترنتی
فراخوان ارزیابی کیفی مستقل
فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی
آگهی مزایده منقول
آگهی مزایده غیرمنقول
فرم معرفی نامه رابط به دفتر خدمات استان
فرم معرفی مقام مسئول جدید دستگاه اجرایی
فرم ثبت نام دستگاههای اجرایی
لیست تامین کنندگان دستگاه های اجرایی

نقل‌قول
Share: