سید محمد واعظی نژاد، مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران پرتلاش در روابط عمومی‎ این اداره کل، سازمان مرکزی، ادارات کل نوسازی مدارس سراسر کشور و دستگاههای اجرایی استان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس، در این پیام آمده است: «همکاران گرامی، بیست و هفتم اردیبهشت ‌ماه روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات سرفصلی از تعهد ، تخصص ، علم و هنر و فرصتی برای تبیین بهتر نقش و جایگاه روابط عمومی در جامعه، به عنوان هنر هشتم است.

در عصر ارتباطات که مردم به عنوان خبرنگار در جریان سازی خبری و گردش اطلاعات در کنار کانون-های رسمی تولید خبر ایفای نقش می کند، روابط عمومی اهمیت بیشتری می یابد چراکه تغییر ماهیت ارتباطات و سرعت انتشار اطلاعات در عصر حاضر به گونه ای است که فقط یک روابط عمومی حرفه ای، پویا، با برنامه، هدفمند و متخصص می تواند در مواجهه با رویدادهای مختلف و با اتخاذ استراتژی کارا و مناسب، سازمان را از کوران مخاطرات برهاند و به سرمنزل مقصود برساند.

روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی ست مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند تلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی تثبیت نماییم. بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است و بهانه‌ای برای یادآوری این پیام مهم است که توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری، افکار عمومی، شفافیت، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌هاست.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه همکاران و فعالان سخت کوش جامعه روابط عمومی که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی و همسویی در جهت تحقق پیام روابط عمومی همدل و همزبان فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول رو به جلوی روابط عمومی‌ها باشد.»

سید محمد واعظی نژاد
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان