سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان طی بیانیه ای، همکاران نوسازی مدارس و مردم شریف ،نجیب ،ولایت مدار دیار سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی ،استان کرمان را دعوت به شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وششمین دوره انتخابات شوراها کرد.
ایشان افزود: در این فضا به همدلی و انسجام ملی نیاز داریم. امیدواریم که بطلان تخیلات خامی که دشمنان در انصراف ملت از انقلاب داشته اند، بار دیگر ثابت شود. ان شاء الله همه ما در این انتخابات شرکت خواهیم کرد.

وی افزود : مشارکت حداکثری ، لازمه حرکت به سوی ایرانی سرفراز است حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت . و اقتدار کشور است
ایشان تاکید کرد: ملت بزرگ و شریف ایران، همواره در طول دوره های مختلف پس از انقلاب، با صلابت و شجاعت در جهت حفظ آرمان های نظام و حراست از ایران اسلامی ایستادگی نموده و با هوشیاری و مقاومت خود توطئه های دشمنان را که خواهان تضعیف اقتدار کشور بوده و هستند از میان برده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از همه آحاد ملت بزرگ ایران و علاقه مندان به نظام و کشورخصوصا ملت شهید پرور استان کرمان ، برای حضور در پای صندوق های رای دعوت کرد تا شاهد برگ زرین و پر افتخار دیگری از شکوه و عظمت حضور مردم همیشه در صحنه باشیم

سید محمد واعظی نژاد
مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان