به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، با حضور محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و مدیران‌کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش عملیات ساخت یک باب مدرسه ۶ کلاسه در شهر راین آغاز شد.

سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس در آیین کلنگ زنی این پروژه آموزشی گفت: این پروژه با۶ کلاس درس و ۵۰۰ متر مربع زیر بنای آموزشی در شهر راین با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس با قدردانی از پیگیری های دکتر زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این پروژه نیز با حمایت های نماینده فهیم مردم‌کرمان و راور و مساعدت دکتر رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ساخته می شود.

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش از حمایت های همه جانبه دکتر محمد مهدی زاهدی تشکر کرد و گفت : هر زمان که ما به ایشان مراجعه کردیم و نیاز به کمک داشتیم در زودترین زمان ممکن ایشان پیگیری کردند و آموزش و پرورش از ظرفیت ایشان در عرصه ملی تا کنون بهره های فراوان برده است.

اسکندری نسب افزود: سه واحد تجاری آموزش و پرورش با درآمد ماهیانه بیش از شش میلیون تومان نیز امروز در منطقه راین افتتاح شد.

وی تصریح کرد: این سه واحد تجاری آموزش و پرورش در بخش راین بر اساس آیین نامه اجرایی بند (هـ) تبصره (۹) قانون بودجه سال نود و شش، ۱۹۷ واحد تجاری با متراژی بالغ بر ۱۷ هزار و ۲۵ متر مربع به منظور ساماندهی و بهینه سازی کاربری بخشی از املاک و فضاهای آموزشی با رعایت ملاحظات آموزشی و تربیتی در راستای خلق درآمد پایدار احداث شده است.

لازم به ذکر است دکتر زاهدی از روند ساخت درالقران شهر راین که وابسته به آموزش و پرورش می باشد و توسط نوسازی مدارس استان کرمان ساخته می شود، بازدید نمود و در ادامه کلنگ‌ ساخت چمن مصنوعی و فضای سرایداری مدرسه شهید مطهری به زمین زده شد.