معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمان گفت: تعهد خیرین مدرسه ساز استان کرمان ۳۱۰ میلیارد ریال می باشد که امیدواریم این تعهدات در سال ۹۸ مانند سال ۹۷ صددرصد محقق شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، محمدصادق بصیری در بیست و یکیمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمان، افزود: جمعیت دانش آموزی استان کرمان بیش از ۷۲۰ هزار نفر و فضای آموزشی این استان بالای ۷ هزار و ۲۰۰ مدرسه است.
وی تصریح کرد: برابر آمار ۲۴۲ خیر مدرسه ساز کرمان در ۶۱ پروژه مدرسه سازی شامل ۲۴۰ کلاس درس در سال ۹۸ مشارکت دارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، تصریح کرد: مدرسه سازی اقدام و راه خطیری در راستای اعتلای فرهنگ جامعه است.
وی به نقل قرآن کریم به عنوان مهمترین الگو و راهنمای بشریت پرداخت و گفت: “بهترین توشه تقوا است”.
بصیری احسان و نیکوکاری را با تقوا دارای ارتباط مستقیم دانست و اظهار داشت: این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند، اما باید بدانیم کجا و چگونه احسان و نیکوکاری کرد.
وی تاکید کرد: افرادی که از همه زندگی خود می گذرند و به جامعه خدمت می کنند بهترین نوع احسان را از خود نشان می دهند.
محمدصادق بصیری، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، جامعه خیرین را پدیده مبارکی دانسته اند، لذا باید بدانیم از لحظات زندگی مان چگونه استفاده کنیم و بهره ببریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان این استان را در زمینه جذب خیرین مدرسه ساز موفق دانست و اظهار داشت: کار خیرین در استان کرمان زبانزد خاص و عام است.

عطاء احمدی ستاره درخشانی از یک خیر مدرسه‌ساز

محمدصادق بصیری، اظهار کرد: استان کرمان در زمینه جذب خیران مدرسه‌ساز موفق عمل کرده و کار خیران چه حوزه دانشگاه و آموزش و پرورش استان زبانزد خاص و عام است و عطاء احمدی ستاره درخشانی از یک خیر مدرسه‌ساز در استان کرمان و کشور است.
وی با اشاره به اینکه کرمان با گستردگی زیاد نیازمند حمایت خیران است، گفت: در برخی نقاط استان در زمینه تامین فضاهای آموزشی مناسب در تنگنای شدید قرار دارند و تا رسیدن به عدالت در فضای آموزشی فاصله داریم.
بصیری، ابراز داشت: تعهد خیران مدرسه‌ساز استان کرمان ۳۱۰ میلیارد ریال است که تاکنون تنها ۴۵ درصد آن تحقق یافته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از عطا احمدی به عنوان رادمرد مدرسه ساز و ستاره درخشان و گمنام مدرسه سازی استان کرمان و کشور یاد کرد.