جهانگیری در آغاز آیین بهره برداری از مدارس در کرمان همزمان با سراسر کشور گفت: جنوب استان کرمان نیاز به فضا‌های آموزشی بیشتری دارد.

به گزارش رو.ابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان کرمان ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز در آیین بهره برداری همزمان از مدارس در کرمان به صورت ویدئو کنفرانس گفت:کرمان همچنان نیازمند توسعه فضا‌های آموزشی است.

جهانگیری افزود: امروز هم زمان ۱۹۸۲ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با ۱۰ هزار کلاس درس در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: استان کرمان مانند بقیه استان‌های کشور نیازمند فضا‌های آموزشی مناسب به ویژه در جنوب این استان که امکانات توسعه‌ای کمتری وجود دارد، است.

جهانگیری افزود: امیدوارم سرعت ساخت واحد‌های آموزشی در استان کرمان بهتر از گذشته باشد.

او گفت: امیدوارم مدارس روز به روز به سوی هوشمندتر شدن گام بردارند و اکنون جنوب استان کرمان نیاز به فضا‌های آموزشی بیشتری دارد.

سیدمحمد واعظی‌نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان نیز در آئین افتتاحیه ۶۷ پروژه آمورش و پرورش با ۳۰۳ کلاس درسی دراستان کرمان با اشاره به اینکه ۳۰۳ کلاس درس مهر امسال تحویل آموزش و پرورش استان کرمان شده است گفت: از این تعداد نه پروژه خیرساز بودند که طی سال جاری ساخته شدند.

او با بیان اینکه در سال گذشته ۸۰ کلاس درس خشت و گلی در قالب ۳۰ مدرسه در استان کرمان شناسایی شدند افزود: با ساخت و افتتاح این پروژه‌ها مدارس خشت و گلی در استان کاملا جمع‌آوری شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان با اشاره به تراکم بالای کلاس‌ها در شهر کرمان گفت: به شدت نیازمند کمک خیرین و توسعه فضای آموزشی در شهر کرمان هستیم.

او با تاکید بر اینکه در شهر کرمان با کمبود شدید فضای آموزشی روبه‌رو هستیم افزود: تابستان امسال ۷۵۰ کلاس درسی در شمال استان کرمان که بخاری نفتی داشتند به سیستم گرمایشی استاندارد تبدیل شدند

آئین افتتاحیه ۶۷ پروژه آمورش و پرورش با ۳۰۳ کلاس درسی در استان کرمان صبح امروز و همزمان با افتتاح ۱۰ هزار کلاس درس در سراسر کشور برگزار شد.