در آستانه برگزاری همایش ملی بانوان و خانواده خیرین مدرسه ساز کشور در راستای انجام اقدامات پیش از برگزاری همایش معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس استان کرمان به همراه مسئول شورای بانوان خیر مدرسه ساز از بانوی خیر مدرسه ساز خانم فاطمه عزت آبادی در منزل ایشان در شهر سیرجان حضور یافته و از ایشان تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی و اطلاع رسانی نوسازی مدارس استان کرمان؛ در آستانه برگزاری همایش ملی بانوان و خانواده خیرین مدرسه سازکشور در تهران اواخر آبانماه سال جاری معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس و مسئول شواری امور بانوان خیر مدرسه ساز این اداره کل و دکتر محیاپور رئیس آموزش و پرورش شهرستان سیرجان در منزل بانوی خیر مدرسه ساز خانم فاطمه عزت آبادی حضور یافته و از عمل خیر ایشان تجلیل به عمل آمد.

مهندس فرحبخش معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در منزل بانوی نیکوکار مدرسه ساز سیرجانی خانم فاطمه عزت آبادی حضور یافته و با ایشان دیدار کردند و از نیت و اقدام خیرخواهانه و انساندوستانه ایشان با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

مهندس فرحبخش معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در این دیدار که در منزل این بانوی نیکوکار در شهر سیرجان صورت گرفت از اقدام خداپسندانه ایشان با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود قدردانی کرد و اظهار داشت: این بانوی خیر مدرسه ساز با ساخت مدرسه ۶ کلاسه کمک بزرگی به آموزش و پرورش سیرجان کرده است.

وی همچنین اظهار داشت: شاید اذهان عمومی بر این باور باشند که همه خیرین جزو متمکنین و سرمایه داران هستند در حالیکه همین خانم عزت آبادی در عین اینکه زندگی ساده ای دارند با قالیبافی، پخت نان سنتی و… پول جمع کرده و در ساخت مدرسه مشارکت نموده است.

معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس استان کرمان در خصوص مشخصات پروژه این بانوی خیر نیکوکار سیرجانی بیان داشت: مدرسه ای که به همت ایشان ساخته شده، ۶ کلاسه درس و ۴۹۷ مترمربع زیربنای آموزشی در روستای عزت آباد سیرجان ساخته شده و سهم مشارکت خیر را در این پروژه مدرسه ساز حدود ۳ ملیلیارد ریال عنوان کرد.