مهندس محمد رضا فرحبخش معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس استان کرمان از بازدید پروژه های بانوان خیر مدرسه ساز خانم شرافتی و خانم گیتی کویری که در دست اجرا هستند،؛ خبرداد و گفت: در حاشیه این بازدید ها از این دو خیر محترم در حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ؛ “محمد رضا فرحبخش معاون مشارکت های مردمی به همراه مهندس مهدیه نکوئی مسئول شورای بانوان خیر مدرسه ساز استان کرمان از پروژه های در دست اجرا بانوان خیر نیکوکار خانم ها شرافتی و کویری با همراهی خود این خیرین محترم بازدید به عمل آوردند و در راستای پیشرفت پروژه ها بعد از بازدید صورت گرفته، تصمیات مقتضی را اتخاذ نمودند.

مهندس فرحبخش در حاشیه این بازدید بیان داشت: پروژه خیری خانم شرافتی برای دانش آموزان ابتدایی استثنایی بخش نظام شهر شهرستان نرماشیر ساخته می شود که این آموزش و پرورش نیاز شدیدی به این فضای آموزشی برای دانش آموزان استثنایی این بخش دارد.

وی همچنین اضافه کرد: این مدرسه با ۴ کلاس درس با زیربنای ۳۰۵ متر مربع به نام “رضوان” در نظام شهر شهرستان نرماشیر در حال ساخت می باشد و تا مرحله سقف پیش رفته است و خانم شرافتی خیر محترم بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه ساخت این مدرسه را متعهد شده است.

معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس استان کرمان ضمن اشاره به اینکه بانوان خیر مدرسه ساز نقش مهمی در توسعه و جبران کمبود فضاههای آموزشی ایفا می کنند، در رابطه با پروژه مدرسه سازی خانم گیتی کویری گفت: ایشان هم ساخت مدرسه ۴ کلاسه با ۳۰۵ متر مریع زیربنای آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی شهر ریگان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را متعهد شده است که پروژه ایشان تا مرحله دیوار چینی پیش رفته است.

مهندس فرحبخش افزود: برا اساس دستورالعملی ابلاغی از سوی سازمان نوسازی کشور مبنی بر تجلیل از بانوان خیر مدرسه ساز پیش از برگزاری همایش ملی بانوان خیر مدرسه ساز در دفتر مهندس واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود از این دو خیر نیکوکار تجلیل به عمل آمد.