معاون اجرایی و نظارت نوسازی مدارس استان کرمان از کلنگ زنی ساخت ۴ پروژه مدرسه سازی با ۳۰ کلاس درس در شهرستان منوجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ” مهندس محمودرضا محمد حسنی” معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی این ۴ پروژه که با حضور مهندس آیت الهی موسوی معاون امور عمرانی استانداری انجام شد، بیان داشت: در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر و ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از محل اعتبارات ملی و استانی نوسازی مدارس امروز صبح کلنگ ساخت ۴ مدرسه با ۳۰ کلاس درس در شهرستان منوجان به زمین خورد.

وی ادامه داد: از این ۴ پروژه مدرسه سازی یک پروژه مدرسه سازی ۱۲ کلاسه در روستای حافظ دهنو و ۳ پروژه مدرسه سازی ۶ کلاسه در شهر منوجان، روستای لاریان و روستای چاه شاهی شهرستان منوجان اجرا خواهد شد.

مهندس محمد حسنی با اشاره به اینکه اعتبار ساخت این پروژه ها از محل اعتبارات استانی و ملی نوسازی مدارس تخصیص یافته،تصریح کرد: برای ساخت این مدارس با ۳۰ کلاس درس و حصارکشی و محوطه سازی ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
مهندس محمد حسنی خاطر نشان ساخت: امسال ۱۳۸ کلاس درس در شهرستان منوجان بازسازی شده و ۵۹ کلاس درس ساخته شده است و ضمن‌اجرای ۱۰ پروژه در دست اجرا در منوجان ۱۹۷ کلاس درس نیاز به بازسازی و نوسازی دارند.