افتتاح دبستان ۱۳کلاسه شهید چمران حاجی آباد کرمان

با حضور رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و مدیر کل نوسازی مدارس استان و مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان دبستان ۱۳ کلاسه منطقه حاجی آباد شهر کرمان افتتاح شد

مهندس واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت های دکتر زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و دکتر اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در رابطه با افتتاح این مدرسه گفت: این پروژه با ۱۳ کلاس درس با ۱۲۸۵ متر مربع زیر بنای آموزشی در منطقه حاجی آباد شهر کرمان افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان افزود: این پروژه با ۵۳ متر سرویس بهداشتی، ۳۰۰ متر مربع حصارکشی و ۳ هزار متر مربع محوطه سازی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال شرایط تحصیل ۴۶۰ دانش آموز ابتدایی این منطقه فراهم کرده است.

مهندس واعظی نژاد با اشاره به اینکه در دهه فجر پروژه های زیادی افتتاح شده و افتتاح می شود ، بیان داشت: مدرسه مشارکتی خیری بقیه الله (جیحون) نیز برای افتتاح آماده است ک به زودی به بهره برداری می رسد.

واعظی نژاد تصریح کرد: پروژه مشارکتی خیری جیحون که به نام مبارک بقیه الله (عج) نامگذاری شده و با ۶ کلاس درس و با ۱۳۸۰ متر مربع زیر بنای آموزشی بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است.