مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر و مقام مرد پیام تبریک صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از علی آموز اخلاص عمل

مرد حق را دان منزه از دغل

سیزدهم رجب، میلاد راد مرد عالیمن، مظهر علم، عزت و عدالت، علی (ع) و روز پدر بر بزرگ مردان و برادران ارجمند، مبارک باد.

ای پدر ای ستون زندگی ضرب اهنگ خنده هایت، دوست داشتنی است و تپش قلب تو بهترین آواز موسیقایی هستی است؛ که طنین تعهد در آ ن موج می زند.

بامدادان که به تلنگر عشق پای بیرون می نهی؛ به کسب روزی حلال و تا شامگاه که با کشش و جذبه مهر با دستان پر مهر باز می گردی؛ با هرم نفس هایت، گرمابخش زندگی اهل خانه ای؛ شکوه و ابهت تو را می ستایم ؛آنگاه که صدای شکستن غرور مردانه ات را پای شکوفاندن گل تبسم، بر لبان جان نو نهالهایت می بینم و می شنوم ؛هستی ام غرق شور و شعف می شود.

تو بی شک آنقدر خوبی که در دل ثانیه ای، آبروی خرد و روشنی و استواری را به جان می خری؛ ای میدان دار عرصه زیست! عطر دل انگیز و رایحه حضورت اهریمنان و غولان را از پای می افکند؛ چون تو از تبار جمعی و انسانی آن شیر مردی هستی که دروازه خیبر را از جا در آ ورد و تو از آرش نشان داری که از کیان و سر حدات و نوامیس خود، به تیر جان غیرتمندانه، صیانت می کنی. هر صبح هزاران آفتاب خندان در پی خرامیدن گامهای توست و هزاران گل ستاره را ارمغان هر نگاهت می کنم، ای فراتر از روز و ماه و سال و همیشه، محبوب دلهایی و لایق دوست داشتی.

حمد و ثنا حضرت باریتعالی را که جبریلی چون تو را به من هدیه کرد و من امروز تمام دل خود را به پای تو هدیه می کنم؛ ای چشمه زلال جوشش و سخا همواره پویا وپایا باشی.

در خاتمه، شادی روح پدران و برادران آسمانی و امام و شهدا ی عزیز و همچنین سلامتی و سر بلندی بزرگ پدرایران اسلامی مقام معظم رهبری و همچنین نشاط و سر افرازی همه پدران و مردان این کهن بوم و بر، همکاران عزیزم دراداره کل نوسازی مدارس را در کنار خانواده هایشان، از ایزد منّان مسئلت دارم.

سید محمد واعظی نژاد
مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان