مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در جلسه شورای آموزش و پرورش از تحقق ۲۰ درصدی تعهدات خیرین در جشنواره بیست و دوم خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ” سید محمد واعظی نژاد” مدیر کل نوسازی مدارس در جلسه شورای آموزش و پرورش تعهد خیرین در جشنواره بیست و یکم را ۳۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت : از این میزان اعتبار ۷۰ در صد آن تا کنون محقق شده و سهم تعهد دولت نیز تخصیص یافته است.

وی افزود: تعهد خیرین مدرسه ساز در جشنواره بیست و دوم تا کنون ۶۳ میلیارد تومان بوده، که نسبت به سنوات گذشته رشد قابل توجهی داشته و ۲۰ درصد آن نیز محقق شده است.

مهندس واعظی نژاد با بیان اینکه پروژه های خشت و گلی استان برچیده شدند ، بیان داشت: کل اعتبارات نقدی و اسناد طرح برچیده شدن مدارس خشت و گلی جذب شد که اعتبار نقدی این طرح مبلغی بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان بود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از تخصیص اعتبار ساخت پروژه های مجتمع های آموزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وسردار شهید حسین پورجعفری در کرمان، رابر و گلباف خبر داد و تصریح کرد: اعتبار مدارس سیل زده نیز تخصیص یافته که ساخت پروژه های مذکور در اولویت کار نوسازی مدارس استان کرمان است.

مهندس واعظی نژاد خاطر نشان ساخت: در جلسه بعدی شورای آموزش و پرورش مدیران صنایع و کارخانجات بزرگ استان دعوت می شوند تا در امر مدرسه سازی سهم خود را ادا کنند.