?مهندس واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در سفر یک روزه به شهرستان های شرقی استان ۴ پروژه ساخت و ساز را کلنگ زنی کرد


?سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان به همراه احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، محمدی مفرد مدیر سرپرستی امور شعب بانک‌کشاورزی استان، حجت الاسلام رنجبر امام‌جمعه شهرستان ریگان، مهندس باقری فرماندار و محمد علیزاده رئیس آموزش و پرورش ریگان با حضور در شهرستان ریگان دو پروژه مدرسه سازی را کلنگ زنی نمود و در خصوص مشخصات این پروژه ها گفت:با مشارکت بانک کشاورزی در مرکز شهر ، شهرستان ریگان یک باب دبیرستان ۱۲ کلاسه با زیر بنای آموزشی ۱۳۲۵متر مربعی ساخته خواهد شد.

♻️وی با اذعان به اینکه با ساخت این واحد آموزشی گوشه ای از کمبود فضای آموزشی این شهرستان کم برخوردار مرتفع خواهد شد،افزود:این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال ساخته خواهد شد که ۱۸میلیارد ریال آن را بانک کشاورزی مشارکت می نماید.

?واعظی نژاد در ادامه کلنگ ساخت مدرسه ۴ کلاسه در روستای عباس آباد رود شور شهرستان ریگان را به زمین زد و در حاشیه آیین کلنگ زنی این پروژه مدرسه سازی بیان داشت:این مدرسه ۴کلاسه در روستای عباس آباد رودشور ریگان با مشارکت موسسه خیریه مهر گیتی ساخته می شود.

?وی با تقدیر از اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه بانیان خیر موسسه مهر گیتی به مدیریت خانم زهرا گیتی نژاد در رابطه با این پروژه آموزشی گفت: این پروژه مدرسه سازی مشارکتی با ۴ کلاس درس و با زیر بنای آموزشی ۲۴۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۱۵میلیارد ریال ساخته خواهد شد که مبلغ ۴ میلیارد ریال آن با مشارکت موسسه خیریه مهر گیتی پرداخت می شود.

?این مقام مسئول در استان کرمان با اشاره به اینکه سهم خیرین در ساخت و ساز مدارس افزایش یافته ، اظهار داشت: موسسه خیریه مهر گیتی در سراسر استان و بالاخص مناطق کم برخودار در ساخت ۲۰ مدرسه مشارکت خواهند داشت.

?واعظی نژاد در کلنگ زنی مدرسه روستای حیدر آباد شهرستان ریگان حضور یافت و گفت: این‌مدرسه ۶ کلاسه با زیر بنای آموزشی ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی تخریب و بازسازی ساخته خواهد شد و ۲۴۰ دانش آموز روستایی می توانند در این‌مدرسه تحصیل کنند .

?عضو شواری آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه سفر خود در شهرستان نرماشیر حضور یافته و با مشارکت خانواده خسرو شاهی کلنگ آغاز عملیات ساخت مدرسه ۴ کلاسه در روستای چهل تخم نرماشیر را به زمین زد.

?وی در خصوص این پروژه مشارکتی خیری تصریح کرد: این مدرسه ۴کلاسه در روستای چهل تخم شهرستان نرماشیر با مشارکت خانواده محترم خسروشاهی با زیر بنای آموزشی ۲۴۰متر مربع با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال ساخته خواهد شد که مبلغ ۴ میلیارد ریال توسط خیر محترم پرداخت می گردد.

?وی همچنین در حاشیه مراسم کلنگ زنی مدرسه ۴ کلاسه روستای عنایت آباد شهرستان نرماشیر گفت: این پروژه به همت خیر نیکوکار آقای علی یوسف نژاد ساخته می شود، که ۲۴۰ متر مربع زیر بنای آموزشی دارد و ۱۵ میلیارد ریال اعتبار ساخت آن می باشد که ۷ میلیارد ریال سهم خیر است که ۵۰ درصد پروژه را مشارکت داشته باشند.

?مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این سفر یک روزه به شرق استان از پروژه های استخر ریگان،مدرسه ۶ کلاسه شهید مونسی گنبکی، هنرستان ۱۳ کلاسه روداب شرقی و مدرسه ۶ کلاسه عصمتیه نظام شهر بازدید کرد.