به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان . مهندس واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس کرمان به مناسبت ۲۸اردیبهشت ماه سالروز چهل وپنجمین سال تاسیس سازمان نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس کشور این روز رابه کارکنان این اداره کل تبریک گفت متن پیام به این شرح است

به نام ایزد دانا

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹، وارد چهل و ششمین سال فعالیت خود می شود، این روز بهانه‌ای است که تلاش صادقانه کلیه همکاران محترم را ارج نهاده و ۴۵ سال حرکت و فعالیت مستمر را در برخورداری از این سازمان حرفه ای در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در این سال ها توانسته در مسیر رشد و توسعه، با همت و کوشش بی‌دریغ کلیه همکاران با اجرای پروژه‌های مختلف در حد مطلوب در ساخت فضاهای ایمن و استاندارد گام بلندی برای فرزندان این مرز و بوم بردارد.

با توجه به اینکه رسالت سازمان نوسازی، توسعه فضاهای آموزشی می باشد و رشد و تعالی این سازمان بر همه جامعه تأثیرگذار است، این بالندگی را باید به همه جامعه تبریک گفت.

بار دیگر سالروز تاسیس این سازمان را خدمت یکایک اعضای خانواده بزرگ نوسازی مدارس تبریک و شادباش عرض نموده و از درگاه قادر متعال برای همگی سلامتی و بهروزی و توفیق روزافزون مسئلت می نماییم.

            سید محمد واعظی نژاد 
 مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان