به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان‌ کرمان ” سید محمد واعظی نژاد” مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان صبح امروز در دیدار با دکتر علیرمضانی مدیرکل صدا و سیما از همکاری های فی مابین قدردانی کرد و گفت: پروسه تغییر باور در مردم نیاز به فرهنگ سازی دارد و این مهم انجام نمی شود مگر اینکه از طریق رسانه و ارتباط با رسانه فرهنگ‌سازی صورت بگیرد.

مهندس واعظی نژاد با اشاره به اینکه مشارکت در مدرسه سازی نیاز به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دارد ، به طرح آجر به آجر اشاره نمود و تصریح کرد: با اجرای این طرح از ابتدای سال یک شور خوبی در مردم ایجاد شده و قصد داریم با طرح اجر به آجر این امر خیر را همگانی کنیم.

وی بر انجام همکاری های بیشتر با صدا و سیما تاکید کرد و افزود: اداره کل نوسازی نقش بزرگ و بسزایی در ساخت و ساز و اجرای پروژه های عمرانی در استان دارد و انعکاس خدمات نظام و عملکرد دولت در این زمینه به وسیله صدا و سیما بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در ادامه خاطر نشان ساخت: بسته تحولی مشارکت های مردمی در قالب طرح آجر به آجر در حال اجراست و مجری این طرح سازمان نوسازی مدارس کشور می باشد و در استان ها ادارات کل نوسازی مدارس طرح در حال پیگیری است و در این راستا نیاز است تا صدا وسیما برای فرهنگ‌سازی و جذب مشارکت اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی انجام دهد.

مهندس واعظی نژاد با توضیح اینکه مدیرکل صدا و سیما عضو ستاد استانی طرح آجر به آجر می باشد، هدف از اجرای این طرح را ترویج و فرهنگ سازی در امر خیر مدرسه سازی در بین آحاد مردم
و ترویج فرهنگ‌ کار خیر در جوانان و مشارکت نسل آینده در کار خیر عنوان کرد.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان از دستاوردهای طرح آجر به آجر ابراز خرسندی نمود و گفت: با اینکه طرح تازه شروع شده ولیکن از ابتدای سال مردم و خیرین ۵۰ میلیارد تومان در امر مدرسه سازی مشارکت داشته اند و پیش بینی می شود رقم کمک خیرین و مردم تا پایان سال ۹۹ به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد.

دکتر علیرمضانی مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمان در این جلسه بر اهمیت کار خیر مدرسه سازی صحه گذاشت و اظهار داشت: علاوه بر کار خبری و اطلاع رسانی صدا و سیما آمادگی دارد از طریق معاونت فضای مجازی در خصوص طرح آجر به آجر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نماید.

دکتر علیرمضانی عضو ستاد استانی طرح آجر به آجر از برگزاری جلسه ی شورای معاونین صدا و سیما با حضور مدیرکل نوسازی مدارس در خصوص پیگیری طرح آجر به آجر خبر داد و گفت: در این نشست با حضور بنده و همه معاونین صدا و سیما و مدیرکل نوسازی مدارس نحوه امور اطلاع رسانی و فرهنگ سازی طرح آجر به آجر تصمیم گیری می شود و برای اجرای مصوبات اتخاذ شده در این راستا اقدام می شود.