به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس کرمان،”سید محمد واعظی نژاد” مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این جلسه گفت: کار ذیحسابان امور دارایی و مالیاتی سخت و دشوار است و نوسازی مدارس به دلیل وجود اعتبارات زیاد عمرانی، فنی و اجرایی جهت ساخت و ساز فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی در سراسر استان با حجم بالایی از اسناد و پرونده های مالی سر و کار دارد.

مهندس واعظی نژاد از زحمات چندین ساله قوام آبادی قدردانی کرد و بیان داشت: ضرورت تسریع و تسهیل در انجام امور مالی واحدهای مربوطه و جلوگیری از بروز هر گونه وقفه در حوزه مالی و بودجه ای از ذیحساب جدید انتظار می رود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از ذیحساب جدید خواست: تسویه حساب قرار دادهای پیمانکاران در سر موعد مقرر انجام شود تا کار ساخت و ساز مدارس و توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی در استان با شتاب بیشتری و رو به جلو انجام شود.

دکتر شیخ اسدی مدیرکل امور دارایی استان به اهمیت ماموریت های سازمان نوسازی مدارس استان کرمان تاکید کرد و گفت: حوزه عمرانی دستگاه بزرگ‌ تعیلم و تربیت که بر عهده نوسازی مدارس می باشد دغدغه مسئولین بلند پایه استان، نمایندگان مردم ، اولیای دانش آموزان می باشد و ما این دغدغه را درک می کنیم و نگاه مثبت داریم تا با همفکری و راهنمایی های لازم مشکلات مالی به حداقل برسد و کار با سرعت پیش برود.

مدیرکل امور دارایی استان کرمان افزود: نقدینگی در حوزه مالی بسیار کم شده و هنر مسئولین است که ماموریت ها و طرح و برنامه ها انجام شود.

شیخ اسدی با اشاره به اینکه به عنوان همکار در مجموعه دستگاههای دولتی حضور داریم و همفکری می کنیم ، اذعان داشت: ماموریت های مالی بانکی، حسابداری، خزانه، سرمایه گذاری، بیمه ای، اسناد و اوراق خزانه و …کار حوزه اقتصاد وامور دارایی را بسیار گسترده کرده که تلاش می کنیم انچه قانونگذار بر عهده ما گذاشته طبق قوانین و مقررات و ضوابط هزینه شود.