به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان استان کرمان، نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان از تکمیل و تجهیز ۳۰۰ مدرسه در حال احداث تا پایان سال جاری در استان کرمان خبر داد.

نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با دکتر حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با حضور معاونین وزیر و مدیرکل نوسازی مدارس و مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در محل وزارتخانه آموزش و پرورش برگزار شد.

شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مهندس واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در حوزه ساخت و ساز و توسعه فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی و جذب مشارکت های خرد و کلان مردمی و خیرین خواستار اجرای سند تحول در مجموعه آموزش و پرورش شد.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در این نشست از تکمیل و تجهیز ۳۰۰ مدرسه در حال احداث تا پایان سال جاری در استان کرمان خبر داد.

حسن پور همچنین تاکید کرد، اجرای طرح آجر به آجر و نهادینه سازی فرهنگ کار خیر و استفاده از ظرفیت های خیرین مدرسه ساز در استان کرمان به عنوان اولویت در دستور کار مجمع نمایندگان استان کرمان قرار دارد و مجمع نمایندگان استان از اقدامات اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان حمایت خواهد کرد