مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در دیدار با اعضای هیئت رئیسه، هیئت دوومیدانی استان کرمان از انعقاد تفاهم نامه ای فی مابین نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان استان حمایت کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان “سید محمد واعظی نژاد” مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در دیدار دوستانه با اعضای هیات رئیسه، هیات دوومیدانی استان، بر اهمیت فراهم آوردن زیرساختهای ورزشی خصوصاً ورزش پایه و مادر دوو میدانی در آموزش و پرورش تاکید کرد.

مهندس واعظی نژاد از دغدغه و پیگیری اعضای هیات رئیسه، هیات دوومیدانی استان کرمان قدردانی نمود و گفت: این هیات با ارائه درخواست و رایزنی با نوسازی مدارس و آموزش و پرورش قصد دارد در فضاهای ساخته شده، توسط نوسازی مدارس که بعد از ساخته شدن تحویل آموزش و پرورش می شود بستری فراهم آورد تا رشته های متعدد و گوناگون دوو میدانی در آموزش و پرورش پیگیری شود.

وی افزود: در این تفاهم نامه فضاهای ورزشی آموزش و پرورش تعنیر و بهسازی می شوند و با توحه به درخواست هیات دوومیدانی استان کرمان،پیست های دوومیدانی در دستور کار است، تا این هیات بتوانند استعدادها و ظرفیت های خوب را شناسایی و کشف نماید و با پرورش و شکوفا کردن این استعدادها قهرمانان ملی و بین‌المللی تحویل این مرز و بوم نماید.

علی حیدری رئیس هیئت دوومیدانی استان کرمان ضمن تشکر از همکاری همه جانبه مدیرکل نوسازی مدارس و مجموعه نوسازی مدارس با هیات دومیدانی استان از دغدغه دقیقه هیئت دوومیدانی استان کرمان برای کشف استعدادها خصوصاً در جنوب و شرق استان خبر داد و گفت: با راه اندازی پیست های دوومیدانی در جنوب و شرق استان که مورد استفاده دانش آموزان قرار خواهند گرفت، کمک می شود تا در آینده با کشف استعدادها و پرورش آنها اتفاقات خوبی را در این رشته پایه و مادر رقم بزنیم.

رئیس هیئت دوومیدانی استان کرمان بر مدیریت و اطلاع رسانی به موقع و دقیق برای خروجی و بازدهی مناسب تاکید کرد و گفت: نوسازی مدارس فضاهای خوبی را برای آموزش و پرورش مهیا می کند که در صورت حفظ و نگهداری از اماکن و تاسیسات ورزشی می توان‌بیشترین استفاده را از فضاهای ایجاد شده برد.

پیمان نصیری دبیر هیات دوومیدانی استان‌کرمان و قهرمان پاراالمپیک در این نشست هم اندیشی گفت: از زحمات جناب مهندس طبیب زاده در ادوار گذشته که ریاست هیات دوومیدانی را برعهده داشتند، قدردانی می کنم و از تلاش ها و پشتکار اقای حیدری که ۴ ماه است سکان هیات دوومیدانی استان را بر عهده گرفتند و کار ها و اقدامات خوبی انجام داده اند، تشکر می نمایم.

وی اظهار امیدواری کرد: با این همکاری ها و با همدلی دستگاههای متولی و ذیربط ورزش پایه و مادر دوومیدانی در استان رونق مجددی بگیرد و دانش آموزان مستعد این استان خصوصا در جنوب و شرق استان به عرصه های ملی و بین المللی معرفی شوند.