به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، ، مهدیه نکویی مسئول شورای بانوان خیر مدرسه‌ساز استان کرمان درنشست خبری که با خبرنگاران خبرگزاری ها ورسانه ها که درمحل استانداری کرمان برگزار شد در رابطه با پویش ملی من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من گفت: اکنون در کشور رتبه ششم را در تعداد بانوان و مادران مشارکت‌کننده داریم و رتبه پنجم را در میزان مبالغ واریزی که ان‌شاءالله به‌زودی با مشارکت بیشتر این رتبه ارتقا خواهد یافت.

مسئول شورای بانوان خیر مدرسه‌ساز با اشاره به اینکه نحوه مشارکت در این پویش از طریق ورود به سامانه آجر به آجر است، اظهار داشت: بانوان و مادران خیر می‌توانند مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مشارکت کنند و یک کاشی یادبود به نام هر کسی که دوست دارند در مدرسه برایشان طراحی، ساخته و نصب می‌شود.

نکویی افزود: جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، سازمان نوسازی کشور، معاونت زنان‌ و امور خانواده ریاست جمهوری و استانداری‌ها، بانوان نظام مهندسی، شهرداری و … این پویش را همراهی می‌کنند.

مسئول شورای بانوان خیر مدرسه‌ساز استان کرمان خاطرنشان کرد: این پویش تا اسفند ادامه دارد در قالب عملکرد بانوان استان قرار می‌گیرد و ان‌شاءالله نتیجه‌اش کلنگ‌زنی مدرسه خواهد بود و مدرسه‌ای که ساخته می‌شود، حاصل و نتیجه تلاش بانوان و مادران این دیار و سرزمین است.

وی متذکر شد: مدرسه‌ای که از جمع‌آوری کمک بانوان و مادران ساخته می‌شود، به نام حضرت زهرا (س) نامگذاری خواهد شد.