مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در دیدار با مدیرکل بازرسی استان گفت: با سرلوحه قرار دادن شعار سال ۱۴۰۰ تولید کلاس های ایمن و استاندارد در دستور کار نوسازی مدارس است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، ” سید محمد واعظی نژاد” مدیرکل نوسازی مدارس در دیدار با احمد آبیار مدیرکل بازرسی بیان داشت: شعار سال ۱۴۰۰ که از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری می باشد را سرلوحه کارمان قرار داده ایم و برنامه داریم با تولید کلاس های ایمن و استاندارد در راستای تحقق این شعار گامهای موثر و بلندی را برداریم.
مهندس واعظی نژاد با اشاره به اینکه نوسازی و ساخت مدارس کانکسی، بلوکی و عشایری در دستور کار داریم، تصریح کرد: طراحی مدارس با سازه های جدید و نو با توجه به زیست محیط هایی که در منطقه داریم از برنامه های جدی و اولویت دار نوسازی مدارس در سال جدید است.

عضو شورای فنی استان از پاسخگویی و ارتباط با مردم از طریق سامانه الکترونیکی (سامد) خبر داد و گفت: طی دو مرحله از طریق این سامانه به درخواست ها و شکایات مردمی پاسخ لازم داده شد و موارد قابل پیگیری نیز در دست اقدام است.

واعظی نژاد در رابطه با اجرای پروژه های نوسازی مدارس اظهار امیدواری کرد: با مصوبات خوب کمیسیون تلفیق مجلس و اعتبارات خوبی که برای سازمان نوسازی مدارس مصوب شده ، به حول قوه الهی سال خوبی در حوزه ساخت و ساز مدارس خواهیم داشت.

احمد آبیار مدیرکل بازرسی استان در این دیدار گفت: انجام وظیفه و خدمت به مردم هدف مشترک همه دستگاههای دولتی در حوزه های مختلف است.

وی بر نظارت بر انجام وظایف مدیران دستگاههای دولتی در سال جدید تاکید کرد و گفت: ترک فعل مسئولان موضوع اولویت دار ما می باشد که ریاست قوه قضاییه بر آن تاکید موکد کرده است.