کلنگ دو واحد آموزشی خیرساز در ماهان زده شد – راه آرمان کرمان

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان کرمان با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان و به همت بنیاد فرهنگی قدس و خیرین نیکوکار کار ساخت دو پروژه مدرسه سازی آغاز شد.

واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه مراسم کلنگ زنی این دو پروژه گفت: با مشارکت بنیاد فرهنگی قدس کار ساخت یک باب هنرستان ۱۲۲ کلاسه در شهر ماهان شروع می شود که به نام شهید اکبر قاضی زاده نامگذاری خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با توضیح اینکه بنیاد فرهنگی قدس در ساخت پروژه بزرگ حیات طیبه الغدیر نیز مشارکت کرده است و قدردان مشارکت این بنیاد خیریه هستیم، افزود: این بنیاد خیریه ۱۸ میلیارد تومان در ساخت مجتمع آموزشی الغدیر مشارکت نموده، و ۳۰ درصد اعتبار ساخت این هنرستان را نیز متعهد شده است.

وی همچنین از ساخت مدرسه ۳ کلاسه خیری در شهر لنگر بخش ماهان خبر داد و بیان داشت: این مدرسه ۳ کلاسه در راستای اجرای پویش همگانی آجر به آجر به همت چند خیر نیکوکار در شهر لنگر ساخته خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان‌کرمان با اشاره به استقبال خوب عموم مردم و خیرین از پویش همگانی آجر به آجر و مشارکت در سامانه مهر مدرسه اذعان داشت: از ابتدای سال تا کنون ۵۰ میلیارد تومان خیرین و مردم در امر مدرسه سازی مشارکت کرده اند.