به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان خانواده سردار شهید محمد حسین یوسف الهی که در خیابان جهادمدرسه‌ای به نام بقیه الله و به نیت پدر مرحومشان ساخته اند، به پاس حمایت ها و پیگیری های سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در ساخت و تکمیل این مدرسه از ایشان تقدیر و تشکر کردند.

مدرسه بقیه الله با ۶ کلاس درس بزرگ و مجهز به کارگاه و آزمایشگاه که ۱۴۰۰ متر زیربنای آموزشی این مدرسه است، توسط نوسازی مدارس استان کرمان و به همت خانواده سردار شهید محمدحسین یوسف الهی ساخته شده و از طرف این خانواده نیکوکار به نام مبارک “بقیه الله” نامگذاری و در اختیار آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان قرار گرفته است.

زمین این مدرسه خانه پدری سردار شهید یوسف الهی بوده، که مرحوم شادروان غلامحسین یوسف الهی از فرهنگیان قدیم شهر کرمان که شاگردان زیادی را تربیت کرده، در این خانه زندگی می کرده و در همین خانه به دانش آموزان و فرزندان این استان قران و آموزه‌های قرآنی را آموزش داده است.

خانواده خیر نیکوکار شهید یوسف الهی با توجه به اینکه این پروژه مدتی تعطیل شده بود و از تعطیلی پروژه ابراز نارضایتی داشتند، از پیگیری ها و حمایت های مجدانه سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در راستای فعال کردن این پروژه و تکمیل آن قدردانی کردند.

این پروژه به نام‌نامی ” بقیه الله ” واقع در خیابان جهاد شهر کرمان با حضور دکتر حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش ورئیس سازمان آموزش وپرورش استثنائی، افتتاح و بهره برداری رسید و اکنون دانش آموزان کرمانی در آن تحصیل می کنند.

افزودنی است در مقام والای سردار شهید محمد حسین یوسف الهی همین نکته بس ، که شهید حاج قاسم سلیمانی وصیت کردند که مرا در کنار سردار یوسف الهی به خاک بسپارید ، و اکنون مزار سردار رشید و بزرگ اسلام همجوار با مزار مطهر یردار شهید محمد حسین یوسف الهی واقع در گلزار شهدا کرمان می باشد.