به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و در راستای اجرای طرح آجر به آجر و تحقق هدف مشارکت بنگاههای اقتصادی و بخش خصوصی در مدرسه سازی، پروژه بزرگ هنرستان شبانه روزی شهر بافت با حضور خیرین و مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ؛ صبح امروز یکی از پروژه های بزرگ نوسازی مدارس با ۴ هزار ۸۰۰ متر مربع زیربنا با حضور خانم زهرا گیتی نژاد مدیرعامل موسسه خیریه مهر گیتی، مهندس طبیب زاده رئیس اتاق بازرگانی استان و آقای کامیار فراهانی مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه و مدیریت بهسود، صمد محمدی نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه و با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان افتتاح شد و تحویل آموزش و پرورش گردید.

سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در آیین افتتاح این پروژه گفت: این هنرستان یکی از پروژه های بزرگ نوسازی مدارس است که با ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع زیر بنای آموزشی،چند کارگاه بزرگ، سلف سرویس، خوابگاه، سالن چند منظوره، سرایداری و سرویس بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.

واعظی نژاد تصریح کرد: این پروژه به دلیل عدم تامین اعتبارات دولتی علیرغم پیشرفت ۷۰ درصدی نیمه تمام مانده بود، و به همت موسسه خیریه مهر گیتی و بانیان خیر شرکت بین المللی توسعه و مدیریت بهسود و در ادامه پویش کرمان دانا،با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به پروژه تزریق شد،که امروز شاهد افتتاح این پروژه هستیم.

وی با اشاره به اینکه اعتبار دولتی این پروژه اعتباری بالغ بر۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده ،افزود:این هنرستان ۷ کلاسه، کارگاههای مجهز فنی و حرفه ای و کار و دانش را نیز دارد و محوطه سازی به مقدار ۱۸ هزار متر مربع و حصارکشی هزار و ۴۰۰ متر طول برای آن انجام شده است.

عضو شورای فنی استان خاطر نشان ساخت: در راستای مشارکت بنگاههای اقتصادی و بخش خصوصی با مشارکت خیرین این پروژه فعال شد و امروز با حضور بانیان خیر موسسه خیریه مهر گیتی و شرکت بین المللی توسعه و مدیریت بهسود و اتاق بازرگانی استان کار ساخت این پروژه به پایان رسید و مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.