در راستای اجرای برنامه های طرح آجر به آجر مدرسه ۱۲ کلاسه هشت بهشت و خوابگاه هنرستان کشاورزی رضوان شهر کرمان افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ؛ ظهر امروز با حضور حاج علی گل زاده خیر مدرسه ساز، محمد محسن بیگی مدیرکل سلامت وزارت آموزش و پرورش، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان، احمد اسکندری نسب مدیرکل آمورش و پرورش ،بهرام امیری رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه هشت بهشت در شهرک هشت بهشت و خوابگاه هنرستان رضوان افتتاح و به بهره برداری رسید.

واعظی نژاد از حاج علی گل زاده خیر مدرسه ساز تقدیر کرد و گفت: کار ایشان که احداث یک بنای خیر است و مدرسه بنای توسعه می باشد، این خیر عزیز هزینه تمام پروژه را متقبل شده و در یکی از جاهایی که ما کمبود فضای آموزشی داشتیم ، ما را یاری کرد و مدرسه ساخت‌.

وی در خصوص این پروژه تصریح کرد:مدرسه خیری هشت بهشت کار ساختش از سال ۹۸آغاز شد، و امروز با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال با کمک خیر نیکوکار شاهد افتتاح و بهره برداری آن هستیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان اذعان داشت: این پروژه با هزار و ۲۸۰ متر مربع فضای آموزشی ، ۱۲ کلاس درس، ۱۳۵۰ متر مربع محوطه سازی، با سرویس بهداشتی و سرایداری ساخته شده است.

عضو شورای فنی استان در رابطه با افتتاح پروژه خوابگاهی هنرستان کشاورزی شبانه روزی رضوان شهر کرمان اظهار داشت: این پروژه از سال ۹۸ آغاز شد و با هزار و ۲۸۰ مترمربع ، ۱۲ اتاق خوابگاهی، ۱۲۰۰ متر مربع محوطه سازی با اعتباری بالغ بر ۳/۵ میلیارد تومان اعتبار دولتی و ۷۰۰ میلیون تومان مشارکت بنیاد فرهنگی قدس امروز به بهره برداری رسید.