مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از تکمیل و احداث ۴ پروژه مدرسه سازی در شهرستان‌های راور، زرند و کوهبنان به همت شرکت صنعتی معدنی زغال سنگ استان کرمان و اتاق بازرگانی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان “سید محمد واعظی نژاد” مدیر کل نوسازی مدارس به همراه محمود رضا محمد حسنی معاون اجرایی و نظارت و محمد رضا فرحبخش معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس با مهندس طبیب زاده رئیس اتاق بازرگانی و مهندس نیک طبع مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی زغال‌سنگ استان کرمان دیدار کردند.

طی این دیدار مقرر شد شرکت صنعتی معدنی زغالسنگ استان کرمان و اتاق بازرگانی در راستای ایفای نقش خود در ادای سهم مسئولیت اجتماعی خود در ساخت و تکمیل مدارس شهرستانهای کوهبنان، زرند و راور مشارکت نمایند.

واعظی نژاد هدف از جلسه را جلب مشارکت بخش خصوصی و بنگاههای اقتصادی در امر مقدس مدرسه سازی عنوان کرد و بیان داشت: این مدارس در راستای پویش کرمان دانا در شهرستان های شمالی استان ساخته خواهند شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این جلسه از مشارکت و همکاری شرکت صنعتی معدنی زغالسنگ استان کرمان و اتاق بازرگانی تقدیر و تشکر کرد و گفت:با مشارکت شرکت صنعتی معدنی زغال‌سنگ و اتاق بازرگانی استان یک پروژه نیمه تمام تکمیل و ۳ پروژه جدید احداث می شود.

سید محمد واعظی نژاد افزود: یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان زرند با ۱۲۶۷ مترمربع زیربنای آموزشی که به دلیل عدم تامین اعتبار نیمه تمام مانده ، با کمک و تزریق اعتبار جدید این پروژه که در شهر زرند می باشد، به حول و قوه الهی به اتمام خواهد رسید.

واعظی نژاد همچنین از احداث دو باب مدرسه ۶ کلاسه در منطقه پابدانا شهرستان کوهبنان با ۴۹۰ متر مربع زیر بنای آموزشی خبر داد و گفت: این مدارس نیز جدید احداث می شود و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

عضو شورای فنی استان از ساخت مدرسه جدید دیگری در شهر راور با ۶ کلاس درس و ۷۹۰ مترمربع زیربنای آموزشی خبر داد و تصریح کرد: شرکت صنعتی معدنی زغال سنگ و اتاق بازرگانی برای تکمیل پروژه زرند و ساخت ۳ پروژه کوهبنان و راور ۸ میلیارد تومان مشارکت با نوسازی مدارس خواهند داشت که طی تفاهم نامه ای در محل شرکت معادن زغالسنگ استان منعقد شد.