در راستای تحقق اهداف طرح ملی آجر به آجر مدرسه ویژه دانش آموزان اوتیسم در شهر کرمان واقع در خیابان سپه به همت خیر نیکوکار حاج اکبر ابراهیمی به زمین زده شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان؛ صبح امروز با حضور دکتر آیت الهی موسوی معاون‌عمرانی استانداری، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان‌کرمان و صفوی مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان‌کرمان و جمعی از فرهنگیان و اولیای دانش آموزان عملیات ساخت واحد آموزشی ویژه دانش آموزان اوتیسم آغاز شد.

سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ؛ در آیین کلنگ زنی این واحد آموزشی گفت: این واحد آموزشی با ویژگی های خاص برای مراقبت و نگهداری کودکان‌اوتیسم ساخته می شود.

وی همچنین افزود: این واحد آموزشی در زمینی به متراژ ۱۸۷۰ متر مربع ساخته خواهد شد، که این مدرسه با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع در دو طبقه که طبقه همکف و بخشی از طبقه اول به مدرسه اوتیسم و بخشی از طبقه اول برای مرکز مشاوره درنظر گرفته شده ، طراحی شده است.

عضو شورای فنی استان کرمان با اشاره به مشارکت خوب خیرین در امر مدرسه سازی، تصریح کرد: جذب و مشارکت خیرین در سال ۹۹ به میزان ۲۳۰ میلیارد تومان بوده که ۲۲۶ پروژه با ۱۳۱۸ کلاس درس را شامل می شود.