در راستای اجرای طرح آجر به آجر و با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان و مدیرعامل بانک سینا دبیرستان ۶ کلاسه روستای ده بالا منطقه رمشک شهرستان قلعه گنج افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس کرمان: سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس در آیین افتتاح این پروژه خیری گفت: این پروژه در راستای تحقق اهداف طرح آجر به آجر و مشارکت بخش خصوصی در امر مدرسه سازی امروز افتتاح شد.

مهندس واعظی نژاد با اشاره به اینکه بانک سینا در کشور و مناطق محروم در امر مدرسه سازی مشارکت نموده ، خاطر نشان ساخت: تا کنون بانک های دولتی، نیمه خصوصی و خصوصی در امر مدرسه سازی ورود کرده اند و سهم‌ مسئولیت اجتماعی خود را ادا می کنند، که دیروز در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز از بانک مسکن و بانک کشاورزی که طی سال گذشته در امر ساخت مدرسه مشارکت داشتند ، تجلیل شد.

وی حضور دکتر ایمانی مدیرعامل بانک سینا را خیرمقدم گفت و اظهار داشت: با همکاری و مساعدت ایشان موفق شدیم در یکی از محرومترین مناطق کشور در روستای ده بالا منطقه رمشک شهرستان قلعه گنج مدرسه ایمن و استاندارد با به روز ترین تجهیزات بسازیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در خصوص این پروژه آموزشی بیان داشت: این دبیرستان با ۶ کلاس درس و ۴۹۵متر مربع زیر بنای آموزشی، ۳۰متر مربع سرویس بهداشتی،
۲۰۰۰متر مربع محوطه سازی و ۲۰۰متر طول
ساختمان و با اعتبار خیری ۱۷میلیارد ریال و اعتبار دولتی ۱۰ میلیارد ریال ساخته شده است.