با حضور خیرین مدرسه ساز و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش دو باب واحد آموزشی در روستای پشت مرز و شهر جیرفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان؛ سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در آیین افتتاح این دو باب واحد آموزشی بیان داشت: مدارس خیر ساز ایران من با مشارکت جمعی از کارآفرینان اتاق بازرگانی ایران ساخته می شوند و خیر نیکوکار خانم زهرا گیتی نژاد مدیر موسسه خیریه مهر گیتی در جذب مشارکت آنان نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به ضرورت ساخت هنرستان خیری دخترانه در شهر جیرفت تصریح کرد: این واحد آموزشی با ۱۴کلاس درس و کارگاه در راستای پویش ایران من به همت خیر نیکوکار آقای محمود نجفی با اعتباری دولتی ۳۰ میلیارد ریال و اعتبار خیری ۱۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

واعظی نژاد افزود: آقای نجفی خیر مدرسه ساز این هنرستان را به یاد مادرش زنده یاد صدیقه تاجیک مشارکت کرده، که ۱۳۲۵ متر مربع زیر بنای آموزشی داشته و به نام هنرستان ایران من (۱۰۷)نامگذاری شده است.

عضو شورای فنی استان در خصوص افتتاح مدرسه دو کلاسه ایران من ۹۴ در روستای پشت مرز شهرستان جیرفت گفت: این واحد آموزشی با ۲ کلاس درس و ۱۲۲ متر مربع زیر بنای آموزشی با اعتبار بالغ بر ۳ میلیارد ریال ساخته شده است.

مهندس واعظی نژاد اظهار داشت: این مدرسه هم به همت اقایان پدرام سلطانی و حمید عزت آبادی پور از کارآفرینان اتاق بازرگانی ایران ساخته شده است که یک سوم اعتبار این مدرسه توسط این خیرین نیکوکار پرداخت شده است.