به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر بصورت ارتباط ویدئو کنفرانس ۲هزار ۹۵۰ مدرسه با ۱۳ هزار و ۴۵۰ کلاس درس افتتاح شد که سهم استان‌کرمان ۲۶ پروژه با ۱۳۵ کلاس درس می باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان‌کرمان، بصورت نمادین با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل نوسازی مدارس ، مدیر کل آموزش و پرورش ، رئیس مجمع خیرین‌مدرسه ساز استان کرمان ۲۶ پروژه آموزشی با ۱۳۵ کلاس درس با اعتباری بالغ بر صد و یک میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مهندس رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این مراسم گفت: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان به سوی حذف مدارس سنگی از ادبیات فضاهای آموزشی و پرورشی حرکت خواهد کرد.

عضو شورای فنی استان تصریح کرد: امروز پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه مهر شایان فر با هزار و ۲۸۵ متر مربع زیر بنای آموزشی، ۲۱۵ متر طول حصارکشی، ۳ هزار متر مربع محوطه سازی افتتاح و تحویل آموزش و پرورش می شود.

مهندس هدایتی از خیر نیکوکار این پروژه قدردانی کرد و گفت: این پروژه با۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات نوسازی مدارس و با مشارکت ۲۵ میلیارد ریال خیر نیکوکار شایانفر ساخته و امروز پذیرای ۳۶۰ دانش آموز کرمانی می باشد.