به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، مهندس رضا هدایتی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی است، گفت: حاج قاسم یک مجاهدِ عارف و با بصیرت بود که در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، نظامی و امنیتی بین کشور های اسلامی و در منطقه نقش آفرینی کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به راه اندازی راهیان نور مرقد مطهر شهید سلیمانی در کشور گفت: احداث اردوگاه کشوری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان ضرورتی انکار ناپذیر بود که به خوبی توسط مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی احساس شد.

وی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه از محل اعتبارات کشوری جهت ساخت این اردوگاه خبر داد و بیان کرد: ۲۰ هکتار زمین نیز در محل هنرستان کشاورزی رضوان کرمان جهت ساخت این اردوگاه اختصاص یافته است.

هدایتی با بیان اینکه مکان یابی ساخت این اردوگاه انجام شده است، خاطر نشان کرد: بعد از طراحی نقشه و صدور مجوزات قانونی کلنگ احداث این اردوگاه قبل از پایان سال جاری با حضور وزیر آموزش و پرورش به زمین زده خواهد شد.

گفتنی است مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان و روسای اداره حقوقی و پشتیبانی و امور رفاهی آموزش و پرورش استان از محل احداث اردوگاه کشوری دانش آموزی شهید سلیمانی بازدید کرد.