به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان‌کرمان؛ چهار پروژه ورزشی در مدارس شهرستان رفسنجان با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان‌کرمان درباره پروژه ها گفت: چمن مصنوعی دبیرستان شاهد رفسنجان با زیر بنای یک هزار و ۵۶ مترمربع با همکاری شرکت مس سرچشمه و شهرداری رفسنجان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: سالن وزنه برداری، ایروبیک، تی آر ایکس و بدنسازی نیز با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال در محل دبیرستان دخترانه شاهد رفسنجان افتتاح شد.

مهندس هدایتی ضمن تقدیر از عملکرد خوب خیرین در رفسنجان تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی دبیرستان علامه حلی دوره اول رفسنجان با زیر بنای یک هزار و ۵۶ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریالبا مشارکت شرکت مس سرچشمه و شهرداری رفسنجان ساخته شده است.

عضو شورای فنی استان کرمان با قدردانی از مشارکت خوب شرکت مس سرچشمه نسبت به سهم ادای مسئولیت اجتماعی بیان داشت: از پروژه تعمیر و بازسازی تعویض و نصب کف پوش، پارکت، ضربه گیر دیوار ها و تعویض کامل سیستم روشنایی سالن های والیبال و بسکتبال مجتمع ورزشی فرهنگیان رفسنجان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به همت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان نیز بهره برداری شد.