به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، رضا هدایتی مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در نشست بررسی وضعیت اداری و پرسنلی این اداره کل باحضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مدیرکل منابع انساني و پشتيباني سازمان نوسازی کشور، رئيس امور ساختارهاي سازمان اداری و استخدامی کشور، رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش به تشریح اقدامات و فعالیت های مدرسه سازی در این استان پرداخت و گفت: استان کرمان پهناورترین استان کشور می‌باشد که با توجه به پراکندگی مدارس کار جهادی همکاران در اجرای پروژه های استان ستودنی است.
رضا هدایتی بیان کرد: استان کرمان با مساحت ۱۸۳۱۹۳ کیلومتر مربع جمعیت آماری ۳۱۶۴۷۱۸ نفر را داراست.
وی ادامه داد: این استان با دارا بودن ۷۵۶۷ واحد آموزشی، ۵۷۷۵۲۷ دانش آموز دولتی و ۱۱۵۸۷۲ دانش آموز غیر دولتی را شامل می شود.
هدایتی با اشاره به وسعت مساحت و پراکندگی مدارس استان کرمان گفت: فاصله شمالی ترین و جنوبی ترین مدرسه استان کرمان ۱۱۰۰ کیلومتر می باشد.
این مقام مسئول ضمن قدردانی از همیاری خیران محترم خاطر نشان کرد: میزان جذب مشارکت های مردمی در سال ۱۴۰۰ به میزان ۲۶۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ تا کنون به میزان ۶۵ میلیارد تومان بوده است.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان همچنین درخواست هایی در خصوص افزایش نیروهای ستادی و نظارتی و اختصاص پست مجزا به بعضی واحد های این اداره کل بیان کرد.
گفتنی است، در حاشیه این سفر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور از رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان به دلیل برگزاری موفق مرحله پایانی نخستین یادواره فرهنگی ورزشی سردار سلیمانی تجلیل و از تلاش‌های وی و کلیه همکاران و دست اندرکاران برگزاری این یادواره تشکر کرد.