هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رضا هدایتی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان با صدور پیامی این ایام را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، متن این پیام به شرح زیر است:

«هفته‌ی دفاع مقدس مجال ارزشمندی است برای مرور خاطرات افتخارآمیز هشت سال دفاع مقدس و گرامی داشتن یاد آنان که با اخلاص و شجاعت گام در راه مقاومت نهادند. هشت سال دفاع مقدس در برابر استکبار و کفر، به تاریخ ثابت کرد که ملت غیرتمند ایران، با مدد جستن از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، گام در راه آزادی و آزادگی نهاده و سر در برابر هیچ ستمگری خم نخواهد کرد. رهبری خردمندانه و شجاعانه‌ی حضرت امام خمینی (ره) همراه با رشادت‌های رزمندگان و ملت سرافراز ایران، هشت سال جنگ تحمیلی را به حماسه‌ای تاریخی و ملی بدل کرد؛ حماسه‌ای تاریخ‌ساز و انسان‌ساز که گذشت زمان نه تنها آن را کم‌رنگ نمی‌کند، بلکه همچون گوهری درخشان هرچه زمان سپری می‌شود، ارج و ارزش این گوهر بیش از پیش آشکار می‌گردد.

اینک بر ما واجب است تا برای حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت و مقاومت بکوشیم چراکه حسب فرمایش مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) که فرمودند: «روایت صحیح و دقیق این فصل شورانگیز و هیجان‌آور از تاریخ ایران به نسل جوان و نوجوان، استمرار موفقیت‌های انقلاب را تضمین خواهد کرد.»، استمرار موفقیت‌ها در گرو شناخت و پاسداشت نقاط درخشان گذشته است.

این‌جانب ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره‌ی دفاع مقدس، امام راحل حضرت امام خمینی (ره)، شهدای راه حق، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و همه‌ی کسانی که در صحنه‌ی پرشور دفاع مقدس نقش‌آفرینی کرده‌اند، فرارسیدن هفته‌ی دفاع مقدس را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای همه‌ی مجاهدان راه حق، آرزوی توفیق دارم.

رضا هدایتی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان»