طی مراسمی به مناسبت آغاز سال تحصیلی با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان، جمعی از مسئولان آموزش و پرورش، دانش‌آموزان و اولیا و معلمان و مربیان، زنگ مهر و ایثار در مدرسه‌ی اوتیسم شادروان رستمی در شهر کرمان نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس گفت: شکر خدا بخش خیّری ساختمان جدید مدرسه‌ی اوتیسم که به همت شرکت ۱۱۵ در حال احداث است، شامل اسکلت و سقف ساختمان به اتمام رسیده است.

هدایتی افزود: اسناد و مدارک مناقصه‌ی مربوط به تکمیل ساختمان و تاسیسات آن که بر عهده‌ی دولت و اداره کل نوسازی مدارس است، آماده شده و ان‌شاالله به زودی پیمان‌کار این پروژه مشخص خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: سعی ما بر این است که ان‌شاالله این کار با کیفیت خیلی خوب به انجام برسد.

وی ادامه داد: حسن این پروژه این بود که از صفر به نام مدرسه‌ی اوتیسم و با در نظر گرفتن نیازهای خاص دانش‌آموزان اوتیسم و رعایت تمام استانداردهای موجود طراحی شده است و این مدرسه پاسخ‌گوی تمام نیازهای دانش‌آموزان اوتیسم خواهد بود.

هدایتی افزود: تامین اعتبار این پروژه انجام شده است و به زودی عملیات تکمیل ساختمان و تاسیسات این مدرسه آغاز خواهد شد.

عضو شورای فنی استان کرمان گفت: سعی ما بر این است که این مدرسه برای سال تحصیلی آینده آماده‌ی بهره‌برداری باشد.

رضا هدایتی اذعان داشت: ان‌شاالله بخش حصارکشی و محوطه‌سازی این مدرسه نیز توسط شرکت ۱۱۵ انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: جا دارد که از زحمات جناب آقای مهندس ضرابی و همکارانشان تشکر ویژه کنم که با پیگیری‌های خوب ایشان، بخش خیری کار انجام شد.

در پایان این مراسم با اهدای جوایزی توسط مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، دانش‌آموزان این مدرسه راهی کلاس‌های درس شدند.