صبح روز سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در مراسم هشتمین اجلاسیه‌ی استانی نماز که با حضور دکتر محمدمهدی فداکار داورانی استاندار کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، جمعی از مسئولان و اهالی رسانه در کرمان برگزار شد، از اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان طی این مراسم استاندار کرمان به عنوان رئیس شورای اقامه‌ی نماز استان کرمان با اهدای لوح سپاسی به مهندس رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان، از زحمات مجموعه‌ی نوسازی مدارس استان کرمان در عرصه‌ی اقامه‌ی نماز که منجر به کسب رتبه‌ی شایسته‌ی تقدیر در سطح استان شد، تقدیر و تشکر نمود.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام قرائتی در عرصه نماز، بیان کرد: همه ما به‌ویژه در دستگاه‌های اجرایی در خصوص نماز وظایفی داریم که باید به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در ادارات معمولاً زیر زمین‌ها و یا مکان‌هایی که مناسب نیستند برای نمازخانه در نظر گرفته می‌شود که این ظلم بزرگی است، افزود: همه باید کمک کنند محل نماز خانه به‌ویژه در مدارس محیطی شاداب و با طراوت باشد.

فداکار با تأکید بر اینکه بازنگری در محیط نمازخانه‌های ادارات ضروری است، نقش خیرین در بهسازی محیط نمازخانه‌ها را مهم دانست و تصریح کرد: انشالله خداوند به ما توفیق دهد تا معنای واقعی نماز را دریابیم.

در این مراسم نمایندگانی از دانش‌آموزان، اولیا و امام جماعت محلات به بیان دغدغه‌های خود در زمینه نماز پرداختند. همچنین در پایان از دستگاه‌های برتر استان در حوزه نماز تقدیر شد.

هشتمین اجلاسیه استانی نماز با محوریت «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان امروز، ۲۹ آذرماه در تالار برق کرمان برگزار شد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن photo2468722672.jpg است