هم‌زمان با سومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران همراهش، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، با صدور پیامی این ایام را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون سه سال از خبر حزن‌انگیز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار می‌گذرد؛ خبری که کل آزادی‌خواهان جهان بشریت به ویژه امت واحده و بزرگ اسلام و علی‌الخصوص مردم رشید و شهیدپرور کشور سرافرازمان ایران را عزادار نمود.
شخصیت بی‌نظیر این شهید بزرگ، چکیده‌ای از فضائل فرهنگ اسلامی-ایرانی بود و روح بلندش، در کالبد تن نمی‌گنجید. از همین‌رو بود که خداوند متعال پس از یک عمر زندگی مجاهدانه و با عزت، او را به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت در راه حق، رساند.
امروز اگرچه کالبد حاج قاسم در میان ما نیست اما حضور معنوی و پررنگ او در جان و دل ملت ایران، راز جاودانگی شهدا را در گوش تاریخ زمزمه می‌کند. راه او ادامه دارد و مردم حق‌شناس ایران با حضور حماسی‌شان در سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، نشان دادند که از همیشه بیدارتر و هشیارترند.
این‌جانب ضمن عرض تسلیت مجدد شهادت شهید سردار سپهبد سلیمانی و یاران همراهش به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از خداوند متعال، سرافرازی و پیروزی روزافزون ملت ایران را خواستارم.

رضا هدایتی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان»