صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ در نهمین روز از دهه‌ی مبارک فجر، مدرسه‌ی استثنایی ۶ کلاسه‌ی بنیاد برکت بهزاد فرخ در شهربابک با زیربنای ۴۱۸ مترمربع اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، مهندس رضا هدایتی در این آیین ضمن خوش‌آمدگویی به شرکت‌کنندگان، گفت: این مدرسه‌ی ۶ کلاسه که به نام مدرسه‌ی برکت بهزاد فرخ شهرستان شهربابک ساخته شده است از پروژه‌های سال ۱۳۹۶ بنیاد برکت است که بالاخره در سال ۱۴۰۱ تمام شد و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان افزود: این پروژه جزو پروژه‌های نیمه‌تمام استان بود و همکاران ما واقعا برای به بهره‌برداری رساندن آن همت کردند.

مهندس هدایتی ضمن تشکر از پیمانکار پروژه، کارکنان مجموعه‌ی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان و همه‌ی بزرگوارانی که زحمت کشیدند تا این مدرسه به بهره‌برداری برسد، اذعان داشت: به صورت ویژه از مجموعه‌ی بنیاد برکت و ستاد اجرایی حضرت امام (ره) تشکر می‌کنم که تاکنون در کل کشور ۱۰۰۰ مدرسه را ساخته‌اند و این مدارس به بهره‌برداری رسیده‌اند و به دستور مقام معظم رهبری اکنون ساخت هزار مدرسه‌ی دوم توسط ستاد شروع شده است.

عضو شورای فنّی استان کرمان ادامه داد: تاکنون در استان کرمان بالای ۱۳۴ مدرسه به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مجموعه‌ی بنیاد برکت ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

مهندس هدایتی گفت: در طرح دانش‌آموز شهید پناهی هم تا الان تفاهم‌نامه‌ی ساخت ۴۲ مدرسه‌ی کانکسی در استان به امضا رسیده است و بنیاد برکت پرداخت ۴۰ درصد از هزینه‌ی ساخت این مدارس کانکسی را متقبل شده است.