روز دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲، جلسه‌ی «کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان کرمان با حضور مدیرکل، معاون توسعه‌ی مدیریت و پشتیبانی، رئیس حراست، مسئول کارگزینی و مدیر روابط عمومی این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، مهندس رضا هدایتی در این جلسه، ضمن تاکید بر اهمیت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اظهار داشت: بحث جوانی جمعیت بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) قرار گرفته و ضروری است تا دستگاه‌های اجرایی به صورت ویژه به این موضوع توجه کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان افزود: برای نجات کشور از بحران پیری جمعیت یک فرصت طلایی چندساله پیش روی ماست که با اجرای منویات حضرت آقا و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، باید به نحو احسن از این فرصت استفاده نمود.

مهندس هدایتی با تاکید بر اجرای این قانون در اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، گفت: برای اجرای هرچه‌دقیق‌تر این قانون، کارگروهی تحت عنوان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این اداره کل تشکیل شده است تا به طور جدی پی‌گیر اجرای سیاست‌های جمعیتی باشیم.

گفتنی است که در این جلسه ضمن تبادل نظر اعضای کارگروه، دستورات لازم جهت اجرای برنامه‌های آتی این کارگروه توسط مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، ابلاغ گردید‌