هم‌زمان با فرارسیدن سال‌روز میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، مهندس رضا هدایتی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان با صدور پیامی، این روز را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، متن این پیام به شرح زیر است:
«باسمه تعالی
اَللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی اَلاِمامِ التَّقیِّ النَّقیِّ وَ حُجَتِکَ عَلی مَن فَوقَ الاَرضِ و مَن تَحت الثَّری اَلصِدّیقِ الشَّهیدِ صَلاهً کَثیرَهً تآمَّهً زاکِیَهً مُتَواصِلَهً مِتَواتِرَهً مُتَرادِفَه کَاَفضَلِ ما صَلَّیتَ عَلی اَحَدٍ مِن اولیائِکَ.

بی شک اهل بیت علیهم‌السلام در طول تاریخ منشأ خیر و برکت بی‌پایان در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، معنوی، اخلاقی و علمی و مایه‌ی اعتلای دین مبین اسلام بوده‌اند. برکت وجود معصومین و اولیای خدا، پس از وفات ایشان نیز به وضوح حس می‌شود، چنان‌چه در طول قرن‌های متمادی حرم مطهر این بزرگواران، زیارتگاه دل‌های عاشق و شیفته بوده است.در این میان بارگاه نورانی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) نویدبخش رحمت بی پایان الهی برای ما ایرانیان است و بی‌شک این‌که ما ایرانیان افتخار میزبانی این امام همام را یافته‌ایم، نشان‌دهنده‌ی لطف و محبت بی‌دریغ پروردگار است.

اینجانب ضمن تبریک یازدهم ذی‌قعده، سالروز میلاد مبارک هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولی نعمت ما، محضر همه‌ی محبان و دوستداران آن امام همام، امیدوارم با هدایت‌های ملکوتی آن حضرت، در مسیر کارزار فرهنگی انقلاب اسلامی ایران، از فیوضات ایشان بیش از پیش بهره‌مند گشته و از پروردگار بلندمرتبه توفیق کسب فیض از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه‌ی زلال رحمت الهی را برای همگان به ویژه همکاران بزرگوارم در اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان را مسألت می نمایم.


رضا هدایتی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان»