به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، رضا هدایتی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در پی درگذشت زنده‌یاد مهندس حاج احمد احمدی‌نژاد، پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

«اَلمَوتُ لِلمؤمِنِ كَأَطیَبِ ریحٍ یَشُمُّهُ فَیتَنَفَّسُ لِطیبه فَیَقَعُ التَّعَبُ وَ الأَلَمُ كُلُّهُ عَنهُ» (امام جعفر صادق علیه‌السلام) خوشا به حال کسانی که یاد نیکشان حتی پس از مرگ باقی می‌ماند. چراکه مرگ برای مومن، عبور از زندگی موقت دنیا به زندگی ابدی است. و چه نیکوست که آثار و برکات باقیات‌الصالحات انسان، همچون عطری دل‌انگیز پس از مرگ نیز باقی بماند. در میان تمام اعمال نیک آدمی، بی‌شک ساختن مدرسه یکی از ستودنی‌ترین اعمال خیر است چراکه مدرسه، کارگاه انسان‌سازی و کانون سعادت انسان و جامعه است. یاد و نام خیّر گران‌قدر، مرحوم مهندس حاج احمد احمدی‌نژاد که سال‌ها در عرصه‌ی مدرسه‌سازی مجاهدت کرده و برای توسعه‌ی علم و دانش کوشید، همواره هم‌چون ستاره‌ای پر نور در آسمان علم و ادب خواهد درخشید. درگذشت این خیّر مدرسه‌ساز، ضایعه‌ای حزن‌انگیز است. این‌جانب ضمن گرامی داشتن یاد این خیّر نیکوکار، به خانواده‌ی محترم ایشان و مردم شریف استان کرمان تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه حضرت حق، آمرزش و رحمت الهی را طلب می‌کنم.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان»

از جمله مدارسی که توسط مرحوم احمدی‌نژاد در شهر کرمان احداث شده است می‌توان به «دبیرستان ۱۲ کلاسه‌ی دخترانه‌ی حاج احمد احمدی‌نژاد» در محله‌ی سرآسیاب کرمان اشاره نمود که مرحوم احمدی‌نژاد این مدرسه را کاملا با هزینه‌ی شخصی خود ساخته بود.