هم‌زمان با فرارسیدن چهل و هشتمین سال‌روز تاسیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان با صدور پیامی این روز را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، متن پیام تبریک مهندس رضا هدایتی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۵۴ به عنوان بازوی عمرانی وزارت آموزش و پرورش تاسیس شد. اکنون با گذشت قریب به نیم‌قرن از تاسیس این سازمان، ضرورت و اهمیت وجود چنین نهادی در کشور بر هیچ‌کس پوشیده نمانده است. اگرچه این سازمان در سال ۱۳۵۴ تاسیس شده، لکن رشد و بالندگی و تکامل آن در دوران شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رخ داده است.

با مقایسه‌ی وضعیت فعلی فضاهای آموزشی کشور با پیش از انقلاب، به وضوح می‌توان نتایج شیرین خدمات این سازمان را در میهن عزیزمان مشاهده کرد.

نیم‌قرن تجربه‌ی تخصصی در امر ساخت، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی همراه با نگاه ویژه‌ی حاکمیتی در زیر سایه‌ی منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، این سازمان را به تجلّی مردمی‌سازی و خدمت جهادی مبدل ساخته است.

امروز می‌توان با افتخار این سازمان را یکی از پیشروترین دستگاه‌های فنّی کشور دانست که به لطف حضور مهندسان، متخصصان و نخبگان، توانسته است فضاها و بناهایی ماندگار و درخور شان نام ایران و ایرانی احداث نماید.

این‌جانب ضمن تبریک سال‌روز تاسیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز کشور به همکارانم در سراسر کشور و به ویژه کارکنان بزرگوار اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، از خداوند متعال می‌خواهم که در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب با نام «مهار تورم و رشد تولید» نام‌گذاری شده است، به همه‌ی ما توفیق خدمت بیش از پیش در این عرصه را عطا فرماید.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان»