ظهر روز دوشنبه یکم خرداد ۱۴۰۲ طی مراسمی با حضور مدیرکل و کارکنان نوسازی مدارس استان کرمان، میلاد حضرت فاطمه‌ی معصومه (س)، روز دختر و دهه‌ی کرامت گرامی داشته شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، مهندس رضا هدایتی در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س)، روز دختر و دهه‌ی کرامت، گفت: این ایام را که ایام شادی و سرور است، خدمت همه‌ی همکاران به ویژه همکارانی که فرزند دختر دارند و همکاران دختر تبریک عرض می‌کنم.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این اداره کل، افزود: امسال به برکت این نظام مقدس و زحماتی که دولتمردان می‌کشند، حجم اعتبار بالایی جذب شد که بی‌سابقه بود و همین امر نشان‌دهنده‌ی زحمات همکاران ماست.
وی خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش خود را به کار ببریم تا این اعتبار به سلامت هزینه شود و منجر به تکمیل پروژه‌ها و تحویل کلاس درس گردد.
عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طبق پیش‌بینی ما امسال بالغ بر ۱۵۰۰ کلاس درس به صورت واقعی در استان تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که از این تعداد حدود ۸۰۰ کلاس تا ابتدای مهرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.
مهندس هدایتی ضمن اشاره به این نکته که کارکنان اداره کل نوسازی استان کرمان به صورت شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر زحمت می‌کشند، خاطرنشان کرد: ما شهادت می‌دهیم که هر یک از همکاران ما در اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، به اندازه‌ی سه نفر کار انجام می‌دهند.
در پایان این جلسه به همکارانی که فرزند دختر دارند، لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
هم‌چنین در این جلسه با اهدای لوح تقدیر از زحمات کارکنان واحدهای روابط عمومی و فناوری اطلاعات تقدیر و تشکر به عمل آمد.