به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان اولین جلسه طرح شهید عجمیان ویژه تابستان صبح روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ در محل سالن کنفرانس اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان تشکیل گردید.
مهندس هدایتی در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از شرکت‌کنندگان گفت: در اوایل انقلاب که سازمان نوسازی مدارس هنوز تشکیل نشده بود و یا ظرفیت خیرین به صورت کمرنگ دیده می‌شد، نهاد جهاد سازندگی به همراه نیروهای جهادی، در سرتاسر کشور مدارسی ساختند که از دل این مدارس دانش‌آموزانی تحصیل کردند که امروز سکان‌دار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی در ادامه گفت: اگر ما واقعا بخواهیم یک کار جهادی انجام دهیم، مردم باید نمود کار جهادی ما را ببینند و صرفا جهت نمایش رسانه‌ای نباشد.
عضو شورای آموزش و پرورش استان در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل هر چه سریعتر دبیرخانه‌ی مرکزی این طرح، گفت: ضروری است تا به طور سریع سامانه‌ی ثبت نام این طرح راه‌اندازی شود تا گروه‌های جهادی بتوانند در این سامانه ثبت نام کنند و ساماندهی شوند تا در اولین فرصت کار جهادی و این طرح را آغاز کنند.

عضو کمیسیون فنی استان گفت، هرچه سریعتر جلسه‌ی روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها تشکیل و اهمیت این طرح مطرح شود تا بتوانیم هرچه بهتر از ظرفیت‌های شهرستان‌ها از قبیل بومی‌سازی و استادکار ماهر استفاده کنیم.

وی در پایان در خصوص اعتبارات این طرح گفت، سعی می‌کنیم جلساتی با حضور رییس سازمان، استاندار کرمان و سایر دستگاه‌های مربوطه تشکیل دهیم و اهمیت این طرح را مطرح کنیم تا بتوانیم اعتبارات خوبی جذب کنیم.
لازم به ذکر است که این جلسه با حضور مدیر کل و معاونین نوسازی مدارس، مشاور و معاون اداره کل آموزش و پرورش، نمایندگان بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی استان کرمان و سایر اعضا به میزبانی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان تشکیل گردید.