رضا هدایتی و مسعود زاهدی مدیرکل و مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید زاهدی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان به مناسبت هفته بسیج پیام مشترکی صادر نمودند.

🔆 به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان،متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

🌹 بسیج،نیرویی مردمی،فراگیر و با انگیزه‌ است که با درایت معمار کبیر انقلاب،حضرت امام خمینی (رحمةالله) تاسیس گردید و بالنده شد.

🇹🇯 بسیج به عنوان یک تفکر، فرهنگ و گفتمان، نیرویی اثر گذار و قابل اتکا در همه عرصه های ملی است که مقتدرانه و با صلابت در خط مقدم صیانت و پشتیبانی از اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی قرار دارد.

🇹🇯 نهاد مقدس و تاثیرگذاربسیج، بنیاد لشکر‌های عظیم مردمی را در دفاع مقدسحخ بنا نهاد و امتداد خدمتش در همه عرصه های نظام جمهوری اسلامی ادامه دارد.

🔸 برکات این نهاد مردمی در پرتو جهان بینی و تدبیر بنیانگذار فرزانه انقلاب اسلامی واندیشه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در عرصه‌های مختلف بویژه در دوران دفاع مقدس،سازندگی و آبادانی،محرومیت زدایی،پیشرفت های علمی و فناورانه و دیگر رویدادها در جامعه جاری است. بسیج پشتوانه انقلاب است وبسیجیان در هر جا که نظام و مردم نیازدارندحاضر و آماده ایثاروجان فشانی هستند.

🌷اینجانبان باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و بخصوص شهیدسپهبدحاج قاسم سلیمانی،فرا رسیدن هفته بسیج را به تمام بسیجیان عزیز به ویژه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید زاهدی اداره کل نوسازی مدارس تبریک و تهنیت عرض نموده و تندرستی، عزت و توفیق روز افزون همگان را از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

🔹رضا هدایتی
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان

🔸مسعود زاهدی
مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید زاهدی

🇹🇯